Gå til innhold

Får ikke opp statistikk på CS filmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg ser på mine CS filmer, når jeg da trykker på tab mens jeg spilte, så kommer det bare en stor grå gjennomsiktig rute, uten tekst, der hvor staten skulle vært...

mangler jeg noen kodeker, i så fall, hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja noen ganger når du brukere viewdemo så kan statsen komme opp. Men som oftest blir det bare en grå rute som forklart. Jeg har bare opplevd et få ganger at statsen har kommet opp..

Skrevet

Lenge siden jeg har drevet på med dette, men jeg mener å huske at det gikk fint å bare unbinde tab før man tittet på demoen i (virkelig) gamle dager.. Ellers finnes det garantert muligheter for at skplayer eller en annen demofixer kan fjerne de fra demoen :)

Skrevet

det er nok endel misforståelser i den tråden her.

1. du mener en cs demo, ikke en cs film

2. cs bruker ikke kodeker, siden det ikke er en film

3. det finnes et demo loader program som fikser den grå ruta, men husker ikke hva det heter, skal spørre en fyr og komme tilbake.

Skrevet (endret)

Du kan jo bruke visual basic og endre .dem filen som fjerner alt som assosiert med tab og statsbar. Har lest om dette et sted. husker ikke hvor.

ellers tror jeg man kan bruke et prog til å fjerne statsbaren og annet snadder, tror det het rewlator eller no, er ikke sikker på om dette var for hltv demoer eller vanlige demoer.

Edit - endre .demo filen!

Endret av ericthelord
Skrevet (endret)

Ja det kan ikke ha hørtes klokt ut, men jeg har lest noe i den duren et sted. jeg lover. skal lete nå.

DU kan bruke Net framework og rewelator for å fjerne det.

Eller du kan prøve å starte en server, trykke tab og så åpne filmen via console. Det kan funke iblant

Endret av ericthelord
Skrevet

Hei!

Dette kommer av at hvis du f.eks bruker Fraps, så må sett sette ned oppløsningen på 640 x 480 så kommer bare den grå ruten, men hvis du ser "opptaket" i 800 x 600 eller 1024 x 768, kommer du nok til og få stats eller hva du kaller det! :)

Mr. MadCow :huh:

Skrevet
Hei!

Dette kommer av at hvis du f.eks bruker Fraps, så må sett sette ned oppløsningen på 640 x 480 så kommer bare den grå ruten, men hvis du ser "opptaket" i 800 x 600 eller 1024 x 768, kommer du nok til og få stats eller hva du kaller det! :)

Mr. MadCow :huh:

hva i huleste er det du snakker om

Skrevet

Huff... :wallbash:

Jaja jeg skal prøve og forklare "bedre":

Hvis du skal recorde med Fraps, for og kunne få med hele skjermen, må du sette ned oppløsningen på 640 x 480 i Options > Video > Resuluton.

Hvis du nå trykker på "tab" i playdemo eller viewdemo samme hva, kommer bare den gråe ruten opp, eneste som står, er servernavnet.

Jeg ikke hvorfor det blir sånn, men det blir sånn iallefall.

Hvis du ser demoen i oppløsning 800 x 600 eller 1024 x 768, kan du klart og tydelig se "stats'n", ved og trykke på "tab".

Jeg aner ikke hvorfor det blir sånn, men det er sånn jeg har "funnet" ut det..

Håper noen forstod noe nå...? :whistle:

Mr. MadCow :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...