Gå til innhold

Non som kan hjelpe meg å finne en butikk med GTA3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='14/11/2004 : 23:04'] Play.com...

 

Edit: La nå merke til at du skrev "til data".... tror ikke GTA3 har kommet til PC enda.. vet noen?

GTA3 kom til PC i 2002. Det er noe jeg er bombesikker på, siden jeg kjøpte det i september samme år.

 

Kanskje Elkjøp, Lefdal eller ligende butikker har spillet liggende? Det er verdt en tur innom sidene deres. :)

Lenke til kommentar
,14/11/2004 : 23:04] Play.com...

 

Edit: La nå merke til at du skrev "til data".... tror ikke GTA3 har kommet til PC enda.. vet noen?

GTA3 kom til PC i 2002. Det er noe jeg er bombesikker på, siden jeg kjøpte det i september samme år.

 

Kanskje Elkjøp, Lefdal eller ligende butikker har spillet liggende? Det er verdt en tur innom sidene deres. :)

:!:

 

Ble litt moro det der...jeg trodde han mente GTA: San Andreas.... deretter kom jeg på at han faktisk mener gta3 fra noen år tilbake...

 

He he... forvirra der ja... :D

Lenke til kommentar

blir litt feil å si at vice er 4 og SA er 5 selv om de er det i rekken av spill. både vice og SA er bygget på GTA3-motoren, så egentlig er det bare en standalone-expantionpack.

 

edit: du kan se på vice og SA som GTA london, så skjønner du hva jeg mener.

Endret av capy
Lenke til kommentar
blir litt feil å si at vice er 4 og SA er 5 selv om de er det i rekken av spill. både vice og SA er bygget på GTA3-motoren, så egentlig er det bare en standalone-expantionpack.

 

edit: du kan se på vice og SA som GTA london, så skjønner du hva jeg mener.

Så f.eks. Doom 2 var bare en standalone expansion siden det bygget på samme motor? Hva med GTA 2? Det bygget også på samme motor som GTA 1. Var det også bare en expansion? Da er jo i så fall GTA 3 egentlig GTA 2, siden GTA 2 bare var en standalone expansion.

Lenke til kommentar
blir litt feil å si at vice er 4 og SA er 5 selv om de er det i rekken av spill. både vice og SA er bygget på GTA3-motoren, så egentlig er det bare en standalone-expantionpack.

 

edit: du kan se på vice og SA som GTA london, så skjønner du hva jeg mener.

Så f.eks. Doom 2 var bare en standalone expansion siden det bygget på samme motor? Hva med GTA 2? Det bygget også på samme motor som GTA 1. Var det også bare en expansion? Da er jo i så fall GTA 3 egentlig GTA 2, siden GTA 2 bare var en standalone expansion.

du har rett i at doom1 og doom2 er ganske så like, men forrandringen fra gta1 til gta2 er stor, spessielt grafikkmessig. om det ble brukt en annen motor enn i eneren, vet jeg ikke, men går ut ifra det med tanke på hvordan spillet føles og hvordan det ser ut.

 

GTA3, vice og SA bruker samme motor. SA er siste spill som bruker GTA3 motoren, og neste spill i serien skal bruke en helt ny motor. grunnen til at de skifter nå, er at gta3 motoren nå er tweeket til max og det går ikke an å hente ut noe mer av den.

dette er grunnen til at de ikke heter gta4 og gta5.

 

i 1995 var det vel ikke noe som het standalone-expantionpack, og de fant vel ut at å selge det som ett helt nytt spill, ville øke profitten i forhold til å selge det som en expantionpack til doom1. jeg vet heller ikke om doom1 kan kjøre *.wad filene til doom2 eller om doom2 er bakoverkompatibel med doom1 *.wad filene (maps om du lurte). dette kan også være grunnen til at det ble solgt som ett nytt spill.

 

på nettet gikk det rykter om at SA skulle bli gta4, men skifte av motor ble ikke nønvendig grunnet tweaking av gta3 motoren, derfor heter den bare GTA:SA. før vice kom ut, var det også snakk om hvordan det kunne komme en expantionpack til gta3, siden PS2 ikke hadde hd (det har ikke europa fått tilgang til enda heller, om du ikke bruker HDloader for PS2 da). svaret ble ganske enkelt å lage en standalone-expantionpack.

 

 

edit: sorry all off-topic.

Endret av capy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...