hansol123 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) fikk consolen til å virke nå og har hørt noe om en komando til ragdoll som skal være bra noen som vet on noen bra komandoer ?? Endret 13. november 2004 av hansol123
brillan Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 nei ja kanskje du ja bruk komma å punktum så er det lettere å se hva du skriver jeg vet at cl_ragdollcolide 1 er bra men du må ha den i configen din ikke bare console husker ikke noen andre kommandoer atm
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 nei ja kanskje du ja bruk komma å punktum så er det lettere å se hva du skriver jeg vet at cl_ragdollcolide 1 er bra men du må ha den i configen din ikke bare console husker ikke noen andre kommandoer atm Det samme gjelder deg antar jeg..
danilovic Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det samme gjelder deg antar jeg.. Og deg. Komma skal vel strengt tatt settes inn før "antar jeg".
atrax Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hint: Ironi er en fin sak. Det er ikke verre enn å ta et raskt søk, så finner du en liste over alle mulige kommandoer. Men for de late, så kan de laste ned filen vedlagt.
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det samme gjelder deg antar jeg.. Og deg. Komma skal vel strengt tatt settes inn før "antar jeg". Okey..
brillan Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 nei ja kanskje du ja bruk komma å punktum så er det lettere å se hva du skriver jeg vet at cl_ragdollcolide 1 er bra men du må ha den i configen din ikke bare console husker ikke noen andre kommandoer atm Det samme gjelder deg antar jeg.. Er du seriøs, eller bare stokk dum?
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) nei ja kanskje du ja bruk komma å punktum så er det lettere å se hva du skriver jeg vet at cl_ragdollcolide 1 er bra men du må ha den i configen din ikke bare console husker ikke noen andre kommandoer atm Det samme gjelder deg antar jeg.. Er du seriøs, eller bare stokk dum? Stokk dum.. Endret 13. november 2004 av Gullegutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå