Gå til innhold

Nero undervuredere DVD-brenneren min


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en NEC DVD+RW ND1100A DVD-brenner. Den brenner DVD+R plater i 4X. Ihvertfall skal den det...men det gjør den ikke. Når jeg brenner en DVD+R plate i Nero (eller i et annet brenne program for den saks skyld), vil ikke brenneren brenne i ¤X, men i 2.4X. Som du sikkert skjønner tar det da ca dobbelt så lang tid å brenne en DVD-plate. Forslag noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med det samme. Har en NEC 3500 som på død og liv ikke vil brenne 8X Ritek platene jeg har kjøpt på mer enn 4X i Nero. Det faktum at dette er en 16X brenner gjør situasjonen om mulig enda mer irriterende. Har nero 6.3, så den er rimelig ny, om ikke helt oppdatert.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Sliter med det samme. Har en NEC 3500 som på død og liv ikke vil brenne 8X Ritek platene jeg har kjøpt på mer enn 4X i Nero. Det faktum at dette er en 16X brenner gjør situasjonen om mulig enda mer irriterende. Har nero 6.3, så den er rimelig ny, om ikke helt oppdatert.

6.6.0.0 er nyeste =)

Lenke til kommentar

Prøv dette:

 

Lag en ny DVD, og gjør klar til brenning. men IKKE stapp platen inni før Nero sier ifra. Da vil du se om Nero faktisk vet om brenneren funker for 4x (du velger hastighet i Brenn-dialogen, som automatisk er satt til raskeste fart), eller om det er selve platene som er problemet (som regel er det de som setter grensen, selv om de er 4x-kompartible).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...