Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det du som Lagde Tux Pingvinen ??? som var på Tg i fjor eller noe :p

 

Sorry om jeg har glømt noe/ Oversett noe men husker Svagt at de nevnte det :thumbup:

 

 

BTW : Nice Mod :D Ser driit rå ut, Ser Ut som BENDEr også

Jepp det var jeg som lagde Tux pingvinen som var på TG :D

Tenkte jeg skulle lage en ny casemod hvert år, og når jeg først har laget en figur, så måtte jeg bare lage en til og det ble Bender :)

Lenke til kommentar

En liten update av bender :)

 

bender01.jpg

 

Jobber med fingrene og hendene nå, er masse pussing på de, og jeg må kjøpe mer stålplast, så jeg får se hvor mye jeg rekker i morra siden jeg må jobbe ifra 13:30 til kl 22:00

 

Får håpe at det skjer masse i helga, og tipper det kommer en update på lørdag :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg spurt mange hva de syns jeg bør gjøre med skjermen fremfor øynene til bender. Mange sier jeg bør kutte den bort, og flytte den lengre inn slik det blir som en skjerm irundt øynene, men mange sier også at jeg bør ha det sånn det er. Jeg er litt usikker på hva som blir best, har dere noen forslag på hvordan jeg kan gjøre det for å få det best mulig?

Lenke til kommentar
Nå har jeg spurt mange hva de syns jeg bør gjøre med skjermen fremfor øynene til bender. Mange sier jeg bør kutte den bort, og flytte den lengre inn slik det blir som en skjerm irundt øynene, men mange sier også at jeg bør ha det sånn det er. Jeg er litt usikker på hva som blir best, har dere noen forslag på hvordan jeg kan gjøre det for å få det best mulig?

Jeg synes også du skal sette den lenger inn, slik at det blir en skjerm rundt øynene hans.. Jeg er sikker på at det vil se mye bedre ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...