Gå til innhold

Jeg har Half-Life 2, det har ikke du :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi se, starter med noen bilder nå tror jeg.

:D

Starter vi med boksen, beklager dårlig kvalitet på forhånd. :/ Dette er da esken man får spillet i, og jo. Den er lovlig kjøpt i en butikk.

hl2_1.jpg

Så tar vi en titt inni coveret tenker jeg.

hl2_2.JPG

Dæven, begynner å bli spennende nå, hold ut litt til, mere kommer. :D

Til informasjon så er spillet på en dvd, og en flier med noen kommandoer til spillet, var ingen manual gitt.

Ok, på tide å innstalere dere!

hl2_3.jpg

Oi oi, nervene begynner nå merker jeg. :D

hl2_4.jpg

Til info, total plass på HD er 3364 MB.

hl2_5.jpg

Og der gadd jeg ikke mere faktisk, eneste kjipe er at den ikke er unlocka ennå. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har Half Life 2 og, bare ikke coveret!

Hva var poenget med denne posten da? Det er flere 1000 andre i værden som har spillet og! Bare ikke coveret.. du kan jo sitte å se på coveret i 3 dager, 12 timer og 24 minutter.. :)

Uff.. liker ikke skryteposter..

Forresten; Les denne tråden...

Endret av Gullegutt
Skrevet (endret)

jeg har også HL2, i Steam. Jeg kan ikke spille det, du kan ikke spille det. Jeg ønsket ikke å ha coveret, så på hvilke måter har du det bedre enn meg? ;)

Edit: Forresten er du ikke engang den første på dette forumet som har spillet i eska :p

Endret av Blib
Skrevet (endret)

Bedre å se på ett cover enn en svart skjerm. Så kan jeg innstalere det mange ganger uten å belaste båndbredde. Det kan ikke du. :)

Ingen skryte post, kan for svarte ikke spille det, bare en opplysning til de som er der ute at spillet finnes i noen butikker. Ikke at det hjelper en døyt.

Endret av Happy_Camper
Skrevet

Heh, båndbredde er ikke akkurat det jeg sliter med da. Og hvis du bare har en svart skjerm foran deg er det fremdeles du som har et problem. Vi andre koser oss med WoW vi :p

Skrevet
Bedre å se på ett cover enn en svart skjerm. Så kan jeg innstalere det mange ganger uten å belaste båndbredde. Det kan ikke du. :)

Jeg ser ikke på en svart skjerm.. ser på et forum akkuratt nå, og av og til er jeg nede å spiller Halo 2. Vil si det er litt gøyere enn å se på ett HL2 cover..

Hva mener du med å innstallere det flere ganger uten å bruke båndbredde? :ermm:

Sitter du å innstallerer og avinnstallerer om og om igjen?? :!:

Skrevet
Dere eier ikke humor. :)

Og ja, takk og pris for WOW frem til tirsdag kl 09.00.

Joda.. Det var nok bare en feiltakelse fra din side.. :)

For det finnes allerede en tråd om dette, som ligger på Half Life forumet :yes:

Var ikke meningen å være grinete.. Topicen din var litt teit og syns jeg.. da det er flere tusen som har Half Life 2! :yes:

Men hyggelig for deg at du har noe å drive med fram til den 16. November vertfall! :yes:

Skrevet
Happy_Camper: hvor kjøpte du det?

Vil jeg og vite, og hva var prisen?

Vel.. tviler på at han sier det.. har sikkert noen kontakter for spillene blir jo vaktet av gunere i sverige :p

Skrevet

Du påstår at du har en lovlig kopi?!

Da tar du feil, det er stregnt forbudt å selge Half Life 2 før releasen 16 November.

Butikken som har solgt det til deg kunne ha blitt retslig forfulgt vis Viviendi visste om det..

Har forresten spillet i butikken jeg å men respekterer utgiveren...

Skrevet
Du påstår at du har en lovlig kopi?!

Da tar du feil, det er stregnt forbudt å selge Half Life 2 før releasen 16 November.

Butikken som har solgt det til deg kunne ha blitt retslig forfulgt vis Viviendi visste om det..

Har forresten spillet i butikken jeg å men respekterer utgiveren...

Nei, du er redd for å få sparken, din lasaron :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...