Gå til innhold

Prog til å sette opp LAN over nette...eller no.


Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et program eller no som gjør at man kan sette opp et slags LAN over nette...

At det fungerer mer eller mindre som et vanlig LAN bare over nette...

Sånn at man kan dele mapper med hverandre å gå inn på den andre sin pc mer eller mindre når man vil?!!?!

Å laste opp å ned så mye man vil uten nooen størrelses begrensning???

 

Håper det ikke gjorde noe om jeg brukte store bokstaver i tittelen min men det blir litt teit å skrive en slik forkortelse med små bosktaver... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er ute etter et program som gjør at du kan overføre filer mellom PC'ene, er nok FTP løsningen. Tl det trenger du et FTP Server program på de PC'ene som skal dele filene og et FTP klient program på de PC'ene som du skal overføre filene til.

 

Til dette vil jeg anbefal smart FTP (Klient) og bulletproof FTP server som server

Lenke til kommentar
Men du vil selvfølgelig fortsatt få de samme begrensingene på fart som vanlig internett, siden traffikken fortsatt går gjennom det vanlige internettet.

 

Det skjønner jeg jo selfølgelig...

FTP tror jeg ikke jeg er ute etter...

Vi vil begge ha tilgang til hverandres pc`er som på et helt vanlig lan, bare gjennom nette...

Vet at det finnes slike programmer men ikke hva de heter eller hvordan de brukes...

VPN eller VLAN høres mer ut som det jeg kan trenge...Vil jeg da kunne dele mappene mine å så kan den andre parten gå inn på dem å hente ting osv??

Å motsatt??

Kan godt overføre filer over msn men der er det vel begrensninger på hvor store de kan være??

Å der må jo jeg sende alle filene selv...han kan ikke hente dem uten meg...:/

*SlItSoMt*

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...