Gå til innhold

Den perfekte kvinne.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er kanskje avstandsforelsket, og da vil denne kvinnen fortone seg som perfekt.

Er ikke før man blir kjent med personen man oppdager de positive og negative sidene. Er jo litt flott hvis personen fremdeles regnes som perfekt :smile:

 

Utseende er, enten en vil det eller ikke, ganske viktig. I tillegg må jo jenten ha personlighet og rimelig med intelligens. Om ikke det er nok må hun også ha noenlunde de samme interessene, ihvertfall ên lik interesse. Religion er også vesentlig, jeg ville f.eks aldri ha involvert meg i en religiøs kvinne. Uansett utseende og personlighet.

 

Det er ganske deprimerende å tenke på. Det er så mye som skal klaffe, så mye at det nesten kan regnes som urealistisk å treffe "den rette" eller "den perfekte". Ikke nok at hun eskal være perfekt for meg, jeg skal jo samtidig være perfekt for henne. For stor sjanse er det for det?

Man innleder et forhold med et brennende håp, men det faller alltid i grus. Kjærlighet som vist på film tror jeg er svært sjelden. Man inngår heller et kompromiss med seg selv, og godtar realiteten om at man ikke vil finne den eneste rette der ute.

En kan ikke gi opp håpet, men det ligger jo i menneskets natur å slå seg til ro og stifte familie. Hvis man ikke har funnet den rette før man er 30, nøyer man seg ofte med det nest beste og irriterer seg livet ut over den tapte kjærligheten som er der ute en plass...

 

Man lærer seg kanskje til å elske den personen man er gift med, men innerst inne er det et savn.. :cry:

Lenke til kommentar

Quote:


Mr.Hassan skrev (2002-05-28 09:06):

Hei!

Men,når det er snakk om relgion trur eg at:

Når ein sitter i eit lite passasjerfly og ein opplever turbulens er ingen ateistar...


 

Turbulens er ikke farlig. Jeg endrer ikke drastisk livssyn pga turbulens. Og ja, jeg har flydd en del. Jeg vokste opp i nordnorge, med besteforeldre på østlandet (ferie hos besteforeldre hvertfal en gang i året) og med en far i luftforsvaret. Har vært passasjer på alt i fra Hercules til 474 via Twin Otter.

Lenke til kommentar

hvordan i heiteste går det an å bli religiøs av _turbulens_?? ofte er turbulens i en motorflyvers øyne egentlig _termikk_ og eneste grunnen til å bli religiøs av _termikk_ er "halleluja! >4m stig!" :razz:

 

hvis en skal bli religiøs i flysammenheng (uten å forgude _selve_ flyet) så må det være når en motorflyver går tom for fuel på sin nyinnkjøpte Business Twin-Jet i lav høyde over åpent hav :roll: -og hvor ofte sitter dere på med dem folka? :?:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-26 15:36, C. Alshus skrev:

Et spørsmål til menigheten her på hardware.no:


Hvordan er den perfekte kvinne?


(hold deg på det seriøse plan, dvs ikke bare sexprat, men litt er ok)


Utsende messig er den perfekte kvinnen :

1: Litt lavere en meg selv men ikke mye.

2: langt jorbær blondt hår

3: med Ahhhhhhh former ..

 

nei nå ble jeg trøtt ..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-30 14:40, Mr.Hassan skrev:

Hei sjanten!

Var ikkje seriøst meint..:wink:

Var ein "parodi" av ei Vg reklame..

Er ein "misse konkuranse" der ei seier at "Eg er opptatt av krig,fred og sånn.."

Rett etter på får ho ein bunke med vg aviser kasta i hovudet og detter i bakken..




 

Det er Dagbladet! Og slike jenter er fæle.

Har kjent mange dumme jenter, og jeg synes regelerett synd på kjærestene deres som må høre på alt det dumme de sier.

 

Er jeg stygg nå? :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...