Gå til innhold

Mjauer fortsatt 7k250-diskene til Hitachi?


KAS

Anbefalte innlegg

Så var det atter på tide med ny disk.

 

Men jeg kjenner nå til at disse diskene har rykte på seg for å lage mjaue/gråte-aktige lyder hvert 10. minutt eller så. Dette orker jeg ikke leve med, ettersom jeg har tenkt å bruke denne disken i et eksternt hdd-kabinett, noe som trolig vil føre til at jeg hører den bedre enn om den var inni et pc-kabinett.

 

Er det noen her som har kjøpt en slik disk (Hitachi 7k250 250GB P-ATA) i høst, og som kan fortelle meg om den lager slike lyder eller ikke?

 

Har 2x160GB med produksjonsdato 04/2004, hvor den ene av disse tydelig griner støtt og stadig. Har også en 120GB produsert 09/2004, og denne holder tåta. Så jeg regner vel med at det ikke er noe problem lenger, men jeg vil være mer sikker enn jeg er nå. Alle P-ATA.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...høres jo bra ut, det her. Hvis ingen har noe å tilføye, så tror jeg at jeg bare slår til og kjøper en sånn en.

 

For de som lurer på det, så blir det trolig et ICYBOX-kabinett jeg kommer til å gå for. Et med både USB 2.0 og FW. Men, jeg så det gikk en annen tråd om det her om dagen, så jeg skal ikke mase om det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...