El Matador Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) Hei! Lurer litt på hvor jeg kan finne baner til BF Vietnam og 1942? Jeg har hørt om en bane til Vietnam der det ene laget har en bygning som de skal forsvare, mens det andre laget skal storme denne. Noen som vet noe om dette? Det skal også være et hotell med et helikopter oppå og noen ganger under bakken det går an å springe i. Sorry om dette er tatt opp før! Endret 11. november 2004 av Kissa4ever
El Matador Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Mange baner der ja, kan dere anbefale meg noe tøffe med direktelink?
SpinNdre Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Mange baner der ja, kan dere anbefale meg noe tøffe med direktelink? Du må nesten teste selv, smak og behag.
robB Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 BFV. Er en del baner der. BF1942. Er en del baner der.
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Google er alltid en fin bil. eks. søk: Battlefield Vietnam maps navnpåmap(eller ikke noe navn hvis du ikke leter etter noe spesielt) Endret 12. november 2004 av ~Alex~
Croyfer Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Battlefield Vietnam maps Battlefield 1942 maps Begge linkene til planetbattlefield - det kommer de aller fleste maps som blir sluppet. Det kan også være nyttig å lese forskjellige forum rundt omkring for å finne de mest populære mapsa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå