Gå til innhold

CS1.5 kvalitet på CS1.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan jeg får dette...finner ingen servere som det går ann å spille 1.5 på lenger, var den versjonen jeg likte best...fikk for øret her om dagen at det gikk ann å legge inn noe slik at jeg fikk 1.5 grafikk på 1.6, men klarer ikke finne det...noen her som vet det eller?

synes 1.5 går så mye glattere enn 1.6 så jeg vil gjerne ha den grafikken på 1.6 også hvis mulig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo CS 1.5 til Steam. Det er et sånnt 'Third party game'. Har prøvd og det virker.

Men det hjelper jo lite siden alle spiller 1.6.

* Kanskje jeg misforstod spørsmålet.

Skrevet
...du kan jo prøve å velge å kjøre spillet i 16bit istedenfor 32bit. Da blir grafikken litt mer lik 1.5. :)

Hvis du tenker på fargedybden, tror jeg du er rimelig langt ute på jordet?

Skrevet

Ja han er langt ute på jordet. Kvaliteten er vel omtrent lik. Mapene har bare endret shape. Mulig våpnene var litt smoothere i 1.5 husker ikke helt. Synd at de gikk over til 1.6 grafikkken. Likte den gamle bedre.

Skrevet

hehe, kan godt hende jeg er helt på jordet, men _jeg_ syns hvertfall at grafikken ble LITT mer lik 1.5 da jeg byttet til 16bit fargedybde...but hey, thats just me :)

Skrevet
1.5 for evah :D Jeg vil gjerne ha det samme som trådstarter!

Altså 1.5 grafikk i 1.6 ;)

fordi du har ikke like store fps-drop i 1.5 ? :p

Ja :p Også likte jeg egentlig grafikken bedre i CS 1.5 Sikkert mange som er uenig i det da men.

Skrevet

ja, da er vi enige om at 1.5 eier, men er det noen som vet hvordan jeg skal få den grafikken på 1.6?

husker at det vare noen som sa det til meg en gang, men husker ikke hvem det var og hva jeg skulle gjøre.

1.5 gikk så mye glattere enn 1.6.

:love: 1.5 :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...