Gå til innhold

Forskjell på vanlig/gammel Xbox og Xbox Crystal?


senstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crystal-utgaven har gjennomsiktig "skall" og 1.6-versjon av hovedkortet. De vanlige utgavene kan ha eldre hovedkort-versjoner.

Er dette noe jeg som spiller (som ikke har planer om å "modde" Xbox'en) vil merke? Evt. hvordan?

Hvilken versjon er kun viktig for de som skal modde.

For alle andre er en Xbox en Xbox.

Lenke til kommentar
Crystal-utgaven har gjennomsiktig "skall" og 1.6-versjon av hovedkortet. De vanlige utgavene kan ha eldre hovedkort-versjoner.

Er dette noe jeg som spiller (som ikke har planer om å "modde" Xbox'en) vil merke? Evt. hvordan?

Hvilken versjon er kun viktig for de som skal modde.

For alle andre er en Xbox en Xbox.

Takker for svar! Ble noe klokere. ;)

 

Her (på Island) får man svart Xbox med Halo og Midtown Madness 3 for ca 1800 NKR, mens en Xbox crystal koster ca 1500NKR (får da ikke med noen spill...). Da virker det vel som om pakken med svart Xbox er tingen for meg... :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette med DVD-Rom har vel litt å seie? Utan at eg veit kva DVD-Rom som er brukt når og kor, men eg meiner å ha lest at nokre stasjonar er dårlegare enn andre. Har hatt problemer med lesefeil på ein DVD-Rom på Xbox

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304211:

"Xboxen kommer med forskjellige typer dvdspillere, de forskjellige spillerne har litt forskjellige karakteristikker så det finnes derfor ikke noe standardssvar på hvilke formater og plater Xbox takler, du må prøve med din spiller og forskjellige fabrikater av plater.

Samsung går for å være best, pga den leser cd-r. Syntes selv det var greit å få Samsung, men ettersom boxen er på nett så bruker jeg dvdspilleren aldri.

Hvilken dvdspilleren du får finner man ikke ut før du åpner skuffen. For en som ikke skal modde er det mer eller mindre samme hvilken spiller man får, alle skal naturligvis lese spill uten problemer, selv om nok noen er mere følsom for riper enn andre."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...