Salty-B Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hei, jeg lurer på om det er mulig å få til slik at maskinen logger seg på internett under oppstarten av seg selv? Har hørt at man kan bruke en router for å gjøre, hvordan skjer det? og finnes det muligheter å få til det uten en router også?
LilleG Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 router eller en extra PC`e som kobler opp.
LordAndy Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Hei, jeg lurer på om det er mulig å få til slik at maskinen logger seg på internett under oppstarten av seg selv? Har hørt at man kan bruke en router for å gjøre, hvordan skjer det? og finnes det muligheter å få til det uten en router også? Hva tenker du på med automatisk internettpålogging ? Hvilken type internett tilkobling har du ? Endret 10. november 2004 av LordAndy
Salty-B Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Jeg mener at jeg slipper å koble meg opp manuelt. så jeg bare kan slå på Pcen så er den på internett:P Jeg har ADSL online.
Sigurd2 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Du kan jo f.eks kopiere tillkoblingen din til oppstart mappen.
CaZpeR Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hva med å bare kjøpe en billig Router med PPPoE støtte?
LordAndy Skrevet 9. desember 2005 Skrevet 9. desember 2005 Hva med å bare kjøpe en billig Router med PPPoE støtte? 3104308[/snapback] Hvorfor kjøpe router dersom det ikke er nødvendig for å få til den ønskede løsningen ? Oppstarts-mappen i Windows er nok mer nyttig enn mange vil ha det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå