Gå til innhold

Typisk debattteknikk fra venstresiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Rasisme: Et ord som handlet om tro på at egen rase var overlegen andre raser. Begrepet er sterkt utvannet og brukes nå også når man snakker om kulturer og folkegrupper.

Vel, da er FN venstrevridd. . .

Nei, sier du det??!?!?? :!:

Jeg skjønner ikke helt. Er du som sier at raser ikke eksisterer eller er det venstresiden som lyver om det?

Menneskeraser finnes... sa.... ???

Lenke til kommentar

Menneskeraser har jo blitt et tabu etter krigen.

 

"Det er ingenting som menneskeraser lenger" hører vi jo.

 

 

Men det er jo ingen tvil om at folk er forskjellig. Vi kan ta idretten som et eksempel. Vi ser ganske fort hvem som er best i sprint? langdistanse?

 

Men jeg må si meg enig i at det er mest kultur og menneskene rundt en person som påvirker en.

Lenke til kommentar
Raser har blitt et tabu fordi venstresiden vil had det slik at "alle er like" osv. Men det er vi ikke. Det er egentlig bare tull.

Ja, er ikke venstresiden fæl?!?

 

Tror nok poenget er at alle bør ha like rettigheter, ikke at alle er like (jeg har ikke hørt noen venstrefolk si "fargede og hvite har samme hudfarge" f.eks.)

 

...på samme måte er ikke rasebegrepet noe galt i seg selv...men diskriminering på bakrunn av rase(også kalt rasisme) er ikke så bra...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Ja, er ikke venstresiden fæl?!?

 

Tror nok poenget er at alle bør ha like rettigheter, ikke at alle er like (jeg har ikke hørt noen venstrefolk si "fargede og hvite har samme hudfarge" f.eks.)

Duh, sa klart burde alle ha like rettigheter, selv om de er av forskjellige raser. Men venstresiden har provd a si at f.eks at raser ikke eksisterer, og at alle raser er like... for at de skulle enklere kunne si at alle burde ha like rettigheter, som egentlig er helt opplagt, og det er helt idiotisk a dikte opp ting slik de gjor... jaja...

 

...på samme måte er ikke rasebegrepet noe galt i seg selv...men diskriminering på bakrunn av rase(også kalt rasisme) er ikke så bra...
Ja, rasisme er ikke bra, duh. ;)
Lenke til kommentar
Ja, er ikke venstresiden fæl?!?

Tror nok poenget er at alle bør ha like rettigheter, ikke at alle er like (jeg har ikke hørt noen venstrefolk si "fargede og hvite har samme hudfarge" f.eks.)

Duh, sa klart burde alle ha like rettigheter, selv om de er av forskjellige raser. Men venstresiden har provd a si at f.eks at raser ikke eksisterer, og at alle raser er like... for at de skulle enklere kunne si at alle burde ha like rettigheter, som egentlig er helt opplagt, og det er helt idiotisk a dikte opp ting slik de gjor... jaja...

Jeg synes du legger veldig mye ord i munnen på "venstresiden"...hva er det egentlig de har diktet opp?

 

Jeg tror, uansett hva du sier, at ingen påstår at alle raser er like når det kommer til utseendet!! Men, det som kanskje har blitt påstått er at det ikke finnes noen rene raser...eller at det finnes høytstående og lavtstående raser slik nazistene påstod i sin tid...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Det kan diskuteres om det finnes "rene" raser i dag, men det finnes raser sa klart. Eneste er at na har rasene blandet seg sammen en god del en del steder, sa da er det ikke "rene" raser lenger. Det er pa samme mate som hunder egentlig.

Lenke til kommentar
Når jeg fulgte debattene mellom Kerry og Bush i ukene før valget var det Bush som gang på gang sa at Kerry var liberal mens Kerry aldri sa noe om Bush som person...Kerry sa faktisk at Bush måtte slutte å kalle han for ting...jeg kan forøvrig ikke huske at Kerry sa at Bush var dum...

Nei, kanskje ikke i debattene, men han og Edwards antydet mange, mange ganger utenom at Bush var en idiot.

Kan godt være jeg tar feil nå, men var det ikke du som hevdet at en ikke kunne trekke slike konklusjoner? At man ikke kunne antyde noe som ikke eksplisitt ble sagt, jfr debatt om Bush hevdet at Irak var en fare for verden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...