FuJJi Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Når jeg skal se en demo i viewdemo så får jeg bare sett den første gamen jeg tok opp...å jeg tokopp først nuke game så skifta brettet til Inferno....å det var på inferno jeg tok masse bra kill....å når jeg ser på den recorda videoen på "viewdemo" så stopper det etter nuke gamen er ferdig.....! ARG! Så jeg prøvde playdemo med 4.0 i speed forde nukegamen er LANG! men jeg får ikke skrudd ned speeden....kan noen hjelpe meg..... PS: JA jeg har lest "hvordan å lage csmovie forumene men det står ikke no om dette!
Ksungam Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 vil det si at du skrev "record navn" på nuke så skifta brettet til inferno og du skrev IKKE "record" på nytt?
FuJJi Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 vil det si at du skrev "record navn" på nuke så skifta brettet til inferno og du skrev IKKE "record" på nytt? Nei...men jeg får sett på videoen på playdemo...men det går så lang tid!!
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Man lærer av feilene sine, neste gang lager du færre demoer..
FuJJi Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 (endret) Man lærer av feilene sine, neste gang lager du færre demoer.. ja.....hehe men de fraggene var så braaaaaaaaaaaaa Og hvordan legger jeg ut videoen her? Endret 10. november 2004 av FuJJi
FuJJi Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Nå er filmen ferdig"proud". Det er bare tatt av en game da....Men hvordan kan jeg legge den ut her??
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Men FFS fujji jeg har sent deg 2 PM'er jeg kan sikkert hoste den for deg, men nå gidder jeg ikke lengre...
FuJJi Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 (endret) Men FFS fujji jeg har sent deg 2 PM'er jeg kan sikkert hoste den for deg, men nå gidder jeg ikke lengre... Det har jeg ikke sett....sorry...men jeg har hatt lekser og drivd med videoen sammtidig!! det er ikke så lett å se allt. +hvor har du skrivd det? Endret 10. november 2004 av FuJJi
Alt-Ctrl Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Han har sendt deg to private messages, så det ligger sannsynligvis i din private medlingsboks eller hva det heter
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hehe alt er fikset, en link til filmen er undervei, internett og datan fucka seg så jeg måtte formatere. Ellers hadde dere sett FuJJi sine skillz mye tidligre.
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Den heter jo "FuJJi Film". Burde man tro noe annet?
A.J Green Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Nei igrunnen ikke, men kanskje noen ikke vet hvem FuJJi er her.. who knws
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå