Gå til innhold

Feil under installering av Firefox 1.0 i Fedora 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Er det flere av dere gubber (eller kjerringer for den saks skyld) :p som får denne feilen under installering av Firefox i Fedora 3?

[root@st3n firefox-installer]# ./firefox-installer

./firefox-installer-bin: error while loading shared libraries: libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory

[root@st3n firefox-installer]#

Et kjapt søk viste av libstdc++.so.6 er installert, uten at det var til stor hjelp.

Noen ideer folkens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nja... Jeg har allerede prøvd det, men da kom denne her:

[root@st3n firefox-installer]# ./firefox-installer ./firefox-installer-bin: /usr/lib/libstdc++.so.5: version `GLIBCPP_3.2' not found (required by ./firefox-installer-bin)

./firefox-installer-bin: /usr/lib/libstdc++.so.5: version `CXXABI_1.2' not found (required by ./firefox-installer-bin)

[root@st3n firefox-installer]#

Har det kommet en offisiell pakke for v1.0 til Fedora 3?

Endret av Svendheim
Skrevet

Ikke så vidt jeg vet... Men firefox (ikke 1.0, men det kommer sikkert snart. er ikke sååå forskjellige uanset) er standardbrowser, så den følger med.

Den installeren fungerte btw fint på fc2 før i dag. Installerte den på profilen min.

Skrevet

drall: Ahhh.. Det er sånn det henger sammen! :thumbup: <--- drall

Er det fler av dere som sliter med at Firefox ikke installerer Flash-pluginen automatisk? Ikke at det er noe problem å legge inn denne manuelt, men jeg lurer på om det kun er en Fedora3-bug, siden det fungerer med Fedora2, Debian, SUSE osv.

Ich bin Kornholio!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...