kingbee Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Er kemco minnekort like bra som originalt ps2 kort?
Sigga Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Tjaa...Originalt er nå litt sikrere etter min mening.
neero Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hvorfor mener du det? hatt problemer med et uorginalt et? Kjøpte Max Memory kort forige uke, er vel uorginalt så det holdet...
Snake Eater Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg fikk tilfeldigvis ett uorginalt memorycard den første julen jeg hadde ps2. Jeg måtte sette inn en cd hver gang jeg skulle spille for å lure spillet til å tro det var orginalt. Cd'n som fulgte med startet et lite program som ga meg tilgang til komprimering og sletting. (veldig unødvendig) men det fungerer kun på de eldste ps2'ene. Kjøpte meg et orginalt med en gang butikkene åpnet etter jul. Nå bruker jeg det rare kortet til backupp av savene mine. det ligger i trygg forvaring i skattekisten min.
Nauz Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Er kemco minnekort like bra som originalt ps2 kort? kjøp et orginalt du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå