sixx Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 hva tror du om Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth?? Jeg tror det komemr til å bli helt rått... Gleder meg til det kommer!!!
Gjest member-60584 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 gleder meg sinnsykt. utradisjonelle base bygginga kan bli litt rart i starten, men trur det blir digg når du slipper så bygge så mye base sånn som i war3 f.eks..
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Enig med deg eg sixx, virker dritt kult!! Både screenshots og "trailerene". Kommer nok ganske garantert til å kjøpe med det til med sjølv til jul!
sixx Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 tror det kommer 18. november...da skal hvertfall jeg på butikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ser bare best ut det spillet....
Djevlen Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Spillet er utsatt til desember. Det sier ihvertfall bortimot alle nettsteder unntatt Gamer.no.
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Eg veit ikkje korleis gameplayet kommer til å fungere, er det noen som kan gi meg ein generell, enkel beskrivelse av korleis det vil fugnere??
ttt Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 link til info/bilder noen? litt av kvart: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14321
TST Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Spillet er utsatt til desember. Det sier ihvertfall bortimot alle nettsteder unntatt Gamer.no. Her har vi nok gått glipp av en liten utsettelse. Har rettet opp feilen i databasen nå, slik at riktig dato er gjenspeilet på produktsiden. Beklager dette. Send gjerne en PM eller mail hvis dere oppdager feil i fremtiden.
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Har et litt off topic spørsmål... er det nokken her som kan sei meg kor dette bilde er ifrå?? Orthanc? Siege av hva? Edit: Skrivelfeil Endret 9. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN
sixx Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Eg veit ikkje korleis gameplayet kommer til å fungere, er det noen som kan gi meg ein generell, enkel beskrivelse av korleis det vil fugnere?? Battle for middle earth vil bli bygd på samme motor som Generals...så det blir vel noe lignende C&C Generals tenker jeg
havfal Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Har et litt off topic spørsmål... er det nokken her som kan sei meg kor dette bilde er ifrå?? Orthanc? Siege av hva? Edit: Skrivelfeil tipper mulitipayer-delen av spillet
Lapette Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 jeg tror det kommer til å bli helt konge! Det er jo tross alt Ringenes Herre vi snakker om her! Lotr: Total war
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 (endret) jeg tror det kommer til å bli helt konge!Det er jo tross alt Ringenes Herre vi snakker om her! Lotr: Total war Men det jo ikkje alle LOTR spill som har blitt bra då... men ein LOTR setting løfter jo alltid et game! (Dette spellet er jo kjempebra då!!) Endret 11. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN
havfal Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 jeg tror det kommer til å bli helt konge!Det er jo tross alt Ringenes Herre vi snakker om her! Lotr: Total war Men det jo ikkje alle LOTR spill som har blitt bra då... men ein LOTR setting løfter jo alltid et game! (Dette spellet er jo kjempebra då!!) det er vel strengt tatt ingen LOTR-spill som har tatt noe særlig av, er det vel? merk spesiellt 'fellowship of the ring' som virkelig var en fiasko! men dette synes jeg ser veldig lovende ut.
Djevlen Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 det er vel strengt tatt ingen LOTR-spill som har tatt noe særlig av, er det vel? merk spesiellt 'fellowship of the ring' som virkelig var en fiasko! men dette synes jeg ser veldig lovende ut. LOTR: The third age har nå kommet og høster kjempekritikker over hele fjøla. BFME blir nok det neste Lotr spillet ja
Idioteque Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kjempekritikker var vel å ta litt av? Synes at det er ganske middelmådige kritikker det har fått, iallfall de review jeg har lest, Gamespy sitt blant annet
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Kjempekritikker var vel å ta litt av? Synes at det er ganske middelmådige kritikker det har fått, iallfall de review jeg har lest, Gamespy sitt blant annet Ja, hehe, jeg overdrev en smule der. Men det har jo fått relativt bra i Norge. En femmer her og der ihvertfall Endret 13. november 2004 av Djevlen
ttt Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kjempekritikker var vel å ta litt av? Synes at det er ganske middelmådige kritikker det har fått, iallfall de review jeg har lest, Gamespy sitt blant annet Ja, hehe, jeg overdrev en smulel der. Men det har jo fått relativt bra i Norge. En femmer her og der ihvertfall snittet ligger på mellom 72% (x-box) og 80% (game boy advance). så det er ikkje så altfor gale, men det har nok litt opp før det kan kallast kjempekritikker.
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kjempekritikker var vel å ta litt av? Synes at det er ganske middelmådige kritikker det har fått, iallfall de review jeg har lest, Gamespy sitt blant annet Ja, hehe, jeg overdrev en smulel der. Men det har jo fått relativt bra i Norge. En femmer her og der ihvertfall snittet ligger på mellom 72% (x-box) og 80% (game boy advance). så det er ikkje så altfor gale, men det har nok litt opp før det kan kallast kjempekritikker. Som sagt, jeg overdrev en smule. Men det fikk en femmer i VG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå