Gå til innhold

A64 Winchester OC resultater


Anbefalte innlegg

Hva er/var den høyeste stabile SuperPI'en for din CPU? 2,8 hos meg til nå, men får nok presset opp mot 2,84 om ikke så lenge ;) Ved 2,8 får jeg 31sek

Min maxer også i Super-PI på 2.8GHz. Men her hjelper nok det at jeg kjører DualChannel meg. Jeg får 30 sek.

 

[email protected] = 30sek

Hm, det er er nok sant ja. Dessuten ser jeg du kjører i Safe-Mode, er dette mer effektivt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ok, har ikke giddet å sette meg inn i all den optimaliserings-"dill-dallen" med XP, er bare snakk om et par hundre poeng i diverse benchmarks uansett. Dessuten formaterer jeg PC'en annenhver uke, passer best slik... Nå kan jeg derimot et lite triks med SuperPi, og et helt sekund er jo ikke å kimse av :p

Lenke til kommentar

Ser veldig mange kjører asynkront minne. I "gamledager" var det snakk om at Amd var best med synkront minne. Gjelder ikke dette med Winnie? Og hvor stor strømforsyning har flertallet her inne? Har bare en F/S på 360 er redd jeg ikke klarer å overklokke så jævlig med X800xt pe i tillegg.

Lenke til kommentar
Ser veldig mange kjører asynkront minne. I "gamledager" var det snakk om at Amd var best med synkront minne. Gjelder ikke dette med Winnie? Og hvor stor strømforsyning har flertallet her inne? Har bare en F/S på 360 er redd jeg ikke klarer å overklokke så jævlig med X800xt pe i tillegg.

Det er vel den nye s-754 og s-939 som gjør at asynkron minnekjøring ikke er en skam lenger, ikke selve winchester-kjernen... Personlig har jeg en 550W Aspire PSU, dette tror jeg derimot er mer enn nok. 360W høres ut som litt i minste laget, men det gjelder jo bare prøv og feil... F/S burde kunne yte litt mer enn de sier også, skikkelig merke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...