Gå til innhold

Sniktitt på Hearts of Iron 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hearts of Iron er et av de mest avanserte og beste strategispillene med rot i andre verdenskrig. Likevel var det noen små ting som manglet for å bli en skikkelig klassiker, blant annet litt for mye knot og detaljstyring innimellom. Nå kommer snart oppfølgeren som ser ut til å rette på de fleste av feilene.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endelig får MX1000 musa noe å bryne seg på. Eller.... :ermm: Nei dette hørtes ut som et spill for spesielt interesserte ja.

Er det mulig å spille mot andre på internett? Det hadde kanskje vært litt kult :)

Endret av Sjefern
Skrevet

Ja det går an å spille mot andre på internett. Opptil 32 spillere samtidig. Det går også an å samarbeide om å spille et land. opptil ti spillere kan samspille.

En bra preview, blir selvfølgelig å kjøpe spillet. :)

Skrevet

Fy fader jeg gleder meg så vilt. Har spilt/spiller eneren siden det kom ut for over 2 år siden. Og er forsatt hekta :D Genialt spill. Blir også morsomt og spille med 31 andre spillere på nettet.

Skrevet
Fy fader jeg gleder meg så vilt. Har spilt/spiller eneren siden det kom ut for over 2 år siden. Og er forsatt hekta :D Genialt spill. Blir også morsomt og spille med 31 andre spillere på nettet.

Helt enig :!: . Er du forresten medlem på paradoxforumet? Hvis ja, hva heter du? :hmm:

Skrevet

Dette spillet ser jeg veldig frem til. Var en ivrig bruker av 1'eren, men daarlig erfaring over nettet gjorde at det ikke tok helt av.

Hva med aa ha en liten norsk kontaktliste (msn?) naar spillet kommer ut?

Skrevet

Panvision melder at utgivelsesdatoen nå er 14.01.05.

Det kan hende at en kan bestille HOI2 fra Paradox og få spillet levert den 04.01.05. Men siden Paradox får sine spill fra Panvision er kanskje det ikke mulig.

En preview fra SGO

Flere sniktitter :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...