Gå til innhold

Omtale av Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)


Anbefalte innlegg

Av ren nysjerrighet, off-topic vel å merke, hvilke andre spill har fått en tier?

Warcraft III: Reign of Chaos (PC)

The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)

Metroid: Prime (GC)

The Elder Scrolls III: Morrowind (PC)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2)

Dark Chronicle (PS2)

Halo 2 (Xbox)

 

Vi veldig stor pris på om tilbakemelding rundt vår måte å sette karakter på, tas i en egen tråd her: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=53

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Fin og lettleselig anmeldelse.

 

OT: ..solgte min PS2 for noen årsiden. Kjøpte meg en ny en (slim-versjonen) forrige uke + GTA: SA :D

Ja, jeg skal kjøpe Slim-versjon + GTA:SA + Burnout 3 + Logitech Driving Force Pro såfort jeg får lånet i januar! :D Gleder meg som en unge allerede!:D

 

 

Flott anmeldelse! :D En 10'er på gamer.no er ganratert en 15'er i virkeligheten

 

 

Meta][iC: Det du snakker om, hører ikke hjemme her. Videre diskusjon om karaktersetting kan tas i Tilbakemeldinger-forumet.

 

Er helt enig! Dere er jo tross alt ikke spilleksperter, og det dere syns trenger ikke være helt likt for alle. En skala fra 1 til 10 gir et stort nok innblikk i hvordan spillet er i massevis. Og de aller fleste spill kan ikke, og bør ikke sammenliknes opp mot hverandre, da nesten alle spill er forskjellige. OG man må jo lese innholdet i anmeldelsen for å få innblikk i hvordan spillet er. Karakteren er bare en form for konklusjon.

 

Min mening, iallefall.

Endret av Vaffelkake
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...