Gå til innhold

TES: Hvordan lage den beste "spilleren"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve morrowind enda en gang og lurer på om det er noen som har noen meninger om hvordan du skal lage den beste personen (Med tanke på skills, attributes og lignende)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer sannsynligvis å klare å runde spillet enkelt uansett hvilket oppsett du velger, så det er bedre å bare velge ting du har lyst på.

Men jeg synes værtfall at blant magiene er restoration et av de mest nyttige, sammen med alteration. Kan være bra å være en god alchemy'ker og, for å lage gode health potions og lignende.

Hammere, økser, long swords og short swords er de våpentypene du finner flest av, så jeg ville gått for en av de.

Heavy, medium og light armor er bare et spørsmål om prioritering. Du kan jo også satse på unarmored, som faktisk blir best etterhvert som du stiger i gradene.

Skrevet

Det går ikke an å lage "den beste spilleren", men hvis du vil runde det enkelt, så lag deg en sterk fighter. Det skulle ikke by på så mange utfordringer...

Skrevet

Lag deg en vanlig fighter som er flink med security og speechcraft... mer trenger man ikke.

Men er enig med HMaster, bare ta det du føler for... Alt burde funke fint.

Skrevet

Kan jo heller si det sånn som dette:

Hvilke skills er det greit og ha og hvilke kan man klare seg uten?

Har tenkt å være en fighter og lurer litt på hvilke skills som kan være greist å ha (speechcraft, merchantile, security o.l)

Skrevet (endret)

det perfekte er følgende :p : magiker/fighter/thief !!! destruction, long blade, heavy armor, acrobatics, secruity, marksmann, restoration, block ++ det er hvertfall de jeg prioriterer.

Endret av AftaBurn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...