E.T Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Heisann, sitter her og lurer på om noen vet om/har erfaringer med et bra tastatur hovedsakelig til gaming! Alle anbefalinger tas imot med stooooor tall
Showbox Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Synes keytronic er bra jeg. Endret 9. november 2004 av Metalwar
fiskfisk Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Keytronic istemmes, KT2001 er det beste tastaturet for personer som foretrekker å kunne skrive over 200 tegn i minuttet
re0gr Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Logitech Elite Keyboard SE - synst d er bare best =D
A|3x Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Krav: - Tråd - Sprutsikkert - Støtsikkert - Vaskbart - Støysvakt - Helst svart farge - INGEN hurtigtaster (heller ikke no f-lock piss) Forslag noen?
Silky Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg foretrekker faktisk min N52 Gamepad, men litt avhengig av hvilket spill det er snakk om
E.T Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 I signaturen kan du faktisk se at jeg har skrevet en test av denne gamepaden Men den ser ut til å bli litt slitt med årene, + at jeg ikke får brukt paden i alle spill
Algron Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg bruker Dell multimedia tastatur eller noe jeg
Passasjer Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 - Sprutsikkert En selvfølge hvis du...eh...ah, du tenker på Cola og sånn?
Rafael Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Tastatur er veldig sær vare (for de fleste datatilhengere hvertfall), og tror det egentlig handler om smak og behag. Vil ikke si at noen tastatur utpeker seg til gaming mer enn andre (snakker om vanlige tastatur, ja).
deaktivert443556 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) ZBoard trenger jeg å si mer? Ja, gjerne! Har du det keybardet selv? Hvordan er det å bruke? Endret 9. november 2004 av Bradbury
Panodil Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Keytronic istemmes, KT2001 er det beste tastaturet for personer som foretrekker å kunne skrive over 200 tegn i minuttet Hvilket grunnlag baserer du dette utsagnet på?
Aasgaard Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg kommer neppe til å gå tilbake til vanlig tastatur etter at jeg ble vant med delt. Det er fullstendig overlegent til alt. Utrolig mye bedre å skrive på. Til spill fungerer strengt tatt det meste, så lenge forbindelsen er god.
SpinNdre Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg kommer neppe til å gå tilbake til vanlig tastatur etter at jeg ble vant med delt. Det er fullstendig overlegent til alt. Utrolig mye bedre å skrive på. Til spill fungerer strengt tatt det meste, så lenge forbindelsen er god. Keytronic KT2001?
Aasgaard Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg kommer neppe til å gå tilbake til vanlig tastatur etter at jeg ble vant med delt. Det er fullstendig overlegent til alt. Utrolig mye bedre å skrive på. Til spill fungerer strengt tatt det meste, så lenge forbindelsen er god. Keytronic KT2001? Keytronic KT2001 er da ikke delt. Hadde Keytronic før, solide saker, men de er ikke delt. Har et trådløst MS-tastatur (dårlig med trådbaserte, delte tastatur tilgjengelig). Trådløst er ingen hindring, du klarer ikke å merke forsinkelser på tastetrykk, slik det kan være mulig med mus. Sendes ikke fullt så mage signaler i sekundet fra et tastatur.
deaktivert443556 Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg har slitt med flere trådløse tastatur fra Logitech. Jeg liker å skrive med tastaturet i fanget, og når jeg tiltet det i en spesiell vinkel skjedde deeeeeeeeeeette ganske så ofte. Grufullt irriterende! Det første trådløse Logitech-tastaturet jeg kjøpte, knuste jeg etter én dag... Nå har jeg et tastatur fra MS (som for så vidt har betydelig kortere rekkevidde), men det funker i hvert fall fint til skriving uansett vinkel jeg holder tastaturet i. Det eneste problemet med dette tastaturet er den der fordømte F-lockknappen. Etter at jeg kjøpte tastaturet, holdt jeg på i to dager for å finne ut hvordan jeg gjør det slik at F-tastene er aktivert som standard. Jeg konkluderte med at det ikke gikk.
Aasgaard Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Det eneste problemet med dette tastaturet er den der fordømte F-lockknappen. Etter at jeg kjøpte tastaturet, holdt jeg på i to dager for å finne ut hvordan jeg gjør det slik at F-tastene er aktivert som standard. Jeg konkluderte med at det ikke gikk. F-lock er en skikkelig idiotisk idé, enig. Direkte horribel. Men, det er ikke umulig å deaktivere den som standard. Det finnes ei registerfil du kan installere som løser dette problemet. Har ikke link nå, men søk så finner du sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå