Gå til innhold

Bra tastatur til gaming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, sitter her og lurer på om noen vet om/har erfaringer med et bra tastatur hovedsakelig til gaming!

Alle anbefalinger tas imot med stooooor tall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krav:

- Tråd

- Sprutsikkert

- Støtsikkert

- Vaskbart

- Støysvakt

- Helst svart farge

- INGEN hurtigtaster (heller ikke no f-lock piss)

Forslag noen?

Skrevet

I signaturen kan du faktisk se at jeg har skrevet en test av denne gamepaden :) Men den ser ut til å bli litt slitt med årene, + at jeg ikke får brukt paden i alle spill ;)

Skrevet

Tastatur er veldig sær vare (for de fleste datatilhengere hvertfall), og tror det egentlig

handler om smak og behag. Vil ikke si at noen tastatur utpeker seg til gaming mer enn

andre (snakker om vanlige tastatur, ja).

Skrevet
Keytronic istemmes, KT2001 er det beste tastaturet for personer som foretrekker å kunne skrive over 200 tegn i minuttet :p

Hvilket grunnlag baserer du dette utsagnet på?

Skrevet

Jeg kommer neppe til å gå tilbake til vanlig tastatur etter at jeg ble vant med delt. Det er fullstendig overlegent til alt. Utrolig mye bedre å skrive på. Til spill fungerer strengt tatt det meste, så lenge forbindelsen er god.

Skrevet
Jeg kommer neppe til å gå tilbake til vanlig tastatur etter at jeg ble vant med delt. Det er fullstendig overlegent til alt. Utrolig mye bedre å skrive på. Til spill fungerer strengt tatt det meste, så lenge forbindelsen er god.

Keytronic KT2001?

Skrevet

Keytronic KT2001?

Keytronic KT2001 er da ikke delt. Hadde Keytronic før, solide saker, men de er ikke delt.

Har et trådløst MS-tastatur (dårlig med trådbaserte, delte tastatur tilgjengelig). Trådløst er ingen hindring, du klarer ikke å merke forsinkelser på tastetrykk, slik det kan være mulig med mus. Sendes ikke fullt så mage signaler i sekundet fra et tastatur. :)

Skrevet

Jeg har slitt med flere trådløse tastatur fra Logitech. Jeg liker å skrive med tastaturet i fanget, og når jeg tiltet det i en spesiell vinkel skjedde deeeeeeeeeeette ganske så ofte. Grufullt irriterende! Det første trådløse Logitech-tastaturet jeg kjøpte, knuste jeg etter én dag...

Nå har jeg et tastatur fra MS (som for så vidt har betydelig kortere rekkevidde), men det funker i hvert fall fint til skriving uansett vinkel jeg holder tastaturet i. Det eneste problemet med dette tastaturet er den der fordømte F-lockknappen. Etter at jeg kjøpte tastaturet, holdt jeg på i to dager for å finne ut hvordan jeg gjør det slik at F-tastene er aktivert som standard. Jeg konkluderte med at det ikke gikk.

Skrevet
Det eneste problemet med dette tastaturet er den der fordømte F-lockknappen. Etter at jeg kjøpte tastaturet, holdt jeg på i to dager for å finne ut hvordan jeg gjør det slik at F-tastene er aktivert som standard. Jeg konkluderte med at det ikke gikk.

F-lock er en skikkelig idiotisk idé, enig. Direkte horribel. Men, det er ikke umulig å deaktivere den som standard. Det finnes ei registerfil du kan installere som løser dette problemet. Har ikke link nå, men søk så finner du sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...