Gå til innhold

Kommer ikke inn på Steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte HL2-silver for et par uker siden.

Strålende fornøyd, men nå i det siste kommer jeg ikke inn på acc'en.

Det står at steam oppgraderer, men "baren" går ikke oppover.

Etter en stund får jeg en feilmelding om at jeg ikke er koblet yil internett eller

at internett ikke er riktig konfigurert for Steam.

Var inne på www.steampowered.com hvor det stod noe om at firewallen min

var grunnen men jeg skjønnte ikke forklaringen.

FAQ: http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...wYWdlPTE*&p_li=

her står problemet mitt. Helt nederst.

har dere en løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

This is the most common cause of Steam getting stuck updating and then give the message "Failed to connect to the Steam Network"

Unfortunately, there is no user interface left for the player to control the firewall, and in fact doesn't even think he has a firewall installed so he's stuck.

Usually the only way to fix this is to go re-install the same firewall or an update of that firewall and then uninstall it properly using the add/remove tool in the control panel.

If you are unable to remove the blockage and you are unable to repair your installation then often the only last option is to re-install your operating system.

Dette er det som står.

Skrevet (endret)

Trenger bare en liten gjennomgang av hva jeg bør gjøre...

Har noen andre støtt på dette problemet?

EDIT: Leif

Endret av stektfisk
Skrevet

The solution there is to open your Firewall User Interface and remove all references to Steam.exe and HL.exe, then run Steam again.

Opne firewall tilatelser for di 2 filene. har gjort dette selv :yes:

Skrevet

Skru av eventuelle anti virus program, eller firewall/brannmur(Kontrollpanel > Netteverkstilkoblinger > høyreklikk > Egenskaper > Avansert> så ta vekk haken)

Btw stektfisk, det går ann å redigere et innlegg så du slipper å skrive to etter hverandre :)

Trykk på Edit knappen ved siden av quote knappen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...