stektfisk Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Kjøpte HL2-silver for et par uker siden. Strålende fornøyd, men nå i det siste kommer jeg ikke inn på acc'en. Det står at steam oppgraderer, men "baren" går ikke oppover. Etter en stund får jeg en feilmelding om at jeg ikke er koblet yil internett eller at internett ikke er riktig konfigurert for Steam. Var inne på www.steampowered.com hvor det stod noe om at firewallen min var grunnen men jeg skjønnte ikke forklaringen. FAQ: http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...wYWdlPTE*&p_li= her står problemet mitt. Helt nederst. har dere en løsning?
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 This is the most common cause of Steam getting stuck updating and then give the message "Failed to connect to the Steam Network" Unfortunately, there is no user interface left for the player to control the firewall, and in fact doesn't even think he has a firewall installed so he's stuck. Usually the only way to fix this is to go re-install the same firewall or an update of that firewall and then uninstall it properly using the add/remove tool in the control panel. If you are unable to remove the blockage and you are unable to repair your installation then often the only last option is to re-install your operating system. Dette er det som står.
stektfisk Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Jeg vet dette kanskje ikke virker som et stort problem men jeg har jo betalt 350 kroner for dette
stektfisk Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 (endret) Trenger bare en liten gjennomgang av hva jeg bør gjøre... Har noen andre støtt på dette problemet? EDIT: Leif Endret 10. november 2004 av stektfisk
prexide Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 The solution there is to open your Firewall User Interface and remove all references to Steam.exe and HL.exe, then run Steam again. Opne firewall tilatelser for di 2 filene. har gjort dette selv
Jooakim Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Skru av eventuelle anti virus program, eller firewall/brannmur(Kontrollpanel > Netteverkstilkoblinger > høyreklikk > Egenskaper > Avansert> så ta vekk haken) Btw stektfisk, det går ann å redigere et innlegg så du slipper å skrive to etter hverandre Trykk på Edit knappen ved siden av quote knappen.
stektfisk Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Er veldig klar over dette. Er ikke dum, men jeg måtte ha hjelp. Takk for hjelpen by the way
stektfisk Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Ok, jeg gjorde det du sa, men hadde gjort det allerede. Er det noe annent jeg kan gjøre?
Anbefalte innlegg