Gå til innhold

SWG spm. Trodde det var ...


Anbefalte innlegg

Hei

 

Hele tiden har jog trodd at SWG har vært et fly spill , men nå ser jeg litt rundt og ser på bilder. det jeg så var at det er et MMORPG spill :dribble:

 

Det hadde jeg ikke anelse om :)

Men det jeg vill spørre om er om det er bra ?

Bedre en Knights of the old republic ? (Kjøpte det i dag , har ikke testa det enda da menne)

 

Så er det Light sabers der ? så ikke en eneste Saber på hele Gamers.no testen\bildene av spillet :hmm:

 

MVH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om det er bedre en kotor vet jeg ikke.

Men det er ganske bra, helt til du har spilt en stund, da begynner du å legge merke til mange mangler, å hvor sløv produsentene er med å få fixet dem!

 

Grunnen til at du ikke så det på gamer sin test er vel fordi at det tar veldig lang tid å bli jedi + å være jedi er ikke noe vesentlig del av spillet.

 

Og et tips, velg serveren Eclipse, fleste fra forumet spiller på denne serveren! :thumbup:

 

Lykke til

Lenke til kommentar
gidder du bare koble deg opp til: untouchable.sytes.net port 1621 User: Alex pass: 25s6sas

Tror du kan holde deg langt unna swg hvis du ikke likte kotor. Kotor har en litt treg start(Swg er 100 ganger tregere), men kotor er et av de beste(kåret av mange til nr.1 rpg 2003) rolle spillene noen sinne.

Personelig kan jeg ikke fatte hvordan noen ikke kan like kotor, jeg anbefaler deg og sette deg litt inn i det før du kaster deg over swg...

 

Ingen av delene er fps, men mye dypere etter min menning.

Lenke til kommentar
Men vis du får saber.

Så kan du bare trøkke på A (xbox) så slår han selv...

 

Jeg kan ikke sloss...

Mindre ålright ass

Etter hva jeg leser her tror jeg ikke SWG er noe for deg. Dette med at spillet bare holder i tre måneder er piss, har selv spilt siden eurolaunch så ofte jeg kan, jeg elsker fremdeles spillet.

Lenke til kommentar
Men vis du får saber.

Så kan du bare trøkke på A (xbox) så slår han selv...

 

Burde det ha vært en nedre aldersgrense på SWG?

Ya all know what I mean... :roll:

Flere på FarStar som er unge men mye mer voksne enn andre personer som er mange år eldre. Selvfølgelig burde det ikke være noen aldersgrense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...