superreven Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Nettopp fått spillet i hus og startet et game.... men det er jo kun ett fåtall spillere som har bilde av seg... F.eks. så har ingen Man Utd spillere bilde... Trodde det var stor hype om at det skulle være bilder av alle spillerene på Football Manager 2005 jeg...
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Joda, du har rett. Det er bilder av "de fleste" spillerene på FM. Det vil si de som ikke har opphavsbeskyttet bilder o.l. av seg selv f.eks, og de som er i Premier League. Dette er også pga opphavsbeskyttelse. Teit, ja - men det er lite SI får gjort med det
Djevlen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Poenget er vel at du ikke får bilder fra Premier League fordi EA Sports eier rettighetene til dem med sin FIFA serie..
superreven Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Går dette an å fikse selv? Laste ned bilder av spillere og implementere i spillet?
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Går dette an å fikse selv? Laste ned bilder av spillere og implementere i spillet? Jepp, det skal gå ann å gjøre dette selv. Titt innom FMNorge.com eller diverse andre FM-sider, så skal du sikkert finne litt informasjon om hvordan.
ttt Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Går dette an å fikse selv? Laste ned bilder av spillere og implementere i spillet? men det vil vel ta noko grusom det tid, vist du har som mål å legge inn bilder av alle spelarane.
toman Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 jaja lang tid tar det sikkert men vis du vil ha bilder så gjør jo man det då.
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Det kommer garantert ferdiglagde pakker. Det er til og med en som er ferdig, som du finner link til på FMNorge.com. Om den inneholder samtlige PL-spillere er jeg i tvil om, men det hadde jo vært fint
Djevlen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Det er jo selvfølgelig "greit" med bilder av folka, men trenger vi det? Jeg spiller FM2005 fordi jeg skal få United til å ta The Treble igjen (er på god vei ), og det klarer jeg meget godt uten bilder. Jeg er tross alt hardcore PL-fan og sitter benka foran CANAL+ hver helg, husker de fleste ansikter nå, ikke at det har noe å si. Men sikkert en fiffig liten detalj for de som vil memorisere folket via spillet
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Joa, jeg synes vi trenger det. Synes det er greit å ha referanse"punkter" til de mindre kjente spillerne. Det er dessuten en fin detalje av dem å ha det med. Gir spillet enda mer realtistikk synes jeg. (er det et ord forresten? )
Djevlen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Joa, jeg synes vi trenger det. Synes det er greit å ha referanse"punkter" til de mindre kjente spillerne. Det er dessuten en fin detalje av dem å ha det med. Gir spillet enda mer realtistikk synes jeg. (er det et ord forresten? ) hehe, det er neppe et ord. Realisme hadde nok vært mer passende, og ja jeg kan si meg enig i akkurat det punktet. Men en nødvendighet er det ikke
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Neida, det er det ikke. Men jeg må vel laste ned facepackene når de blir bra nok
Thor_F Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg syns bildene på FM05 bare er noe tull. Perosnlig har jeg slått de av på mitt spill. Bildene er totalt unødvendig, det er uvanlig for meg som gammel CM-spiller, og dessuten er det bildebruken veldig inkonsekvent - ikke engang alle i Engelsk Championship er avbildet. Det hele virker veldig amatørmessig, ikke er bildene av samme kvalitet heller. En avsporing av Collyer & co.
Dʋgɢtung Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Må vel skyte inn at jeg også er en gammel CM-spiller, og jeg synes bildene er en veldig flott nyvinning i spillet De bildene som mangler, hvertfall mange av de, vil nok komme som uoffisielle pakker.
duda Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 De spillerne som det ikke er bilder av er pga lisenser. Det har kommet flere facepacks som vil dekke de spillerne som ikke har bilder. Syns det er moro med bilder, man vet jo ikke hvordan alle spillerne ser ut, spesielt de i de lavere divisjonen, syns det er derfor litt moro å kunne se hvordan de ser ut. En fin detalj.
superreven Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Jeg har spilt CM siden tidenes morgen og synes bildene er en genistrek! De gjør at hele opplevelsen blir mer realistisk og man får et mer personlig forhold til spillerene sine... Og etter den engelske facepacken har til og med de fleste conference spillerene bilder! Tviler på du vil se noen av de på Canal + Har lastet ned den engelske og den svenske (som jeg fikk inntrykk av inneholdt den engelske) packen å de virker glimrende... De oppdaterer også andre ligaer f.eks. italiensk og spansk liga... Logopackene er også kjærkomne! Ligger blant annet en dansk en på fmnorge.no. Mer av dette! Gleder meg til det kommer en norsk facepack!
GoldlaXiE Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg har spilt CM siden tidenes morgen og synes bildene er en genistrek! De gjør at hele opplevelsen blir mer realistisk og man får et mer personlig forhold til spillerene sine... Og etter den engelske facepacken har til og med de fleste conference spillerene bilder! Tviler på du vil se noen av de på Canal + Har lastet ned den engelske og den svenske (som jeg fikk inntrykk av inneholdt den engelske) packen å de virker glimrende... De oppdaterer også andre ligaer f.eks. italiensk og spansk liga... Logopackene er også kjærkomne! Ligger blant annet en dansk en på fmnorge.no. Mer av dette! Gleder meg til det kommer en norsk facepack! Hvor er det jeg kan se disse bildene da???
superreven Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Hvor er det jeg kan se disse bildene da??? Hva tenker du på? Hvor på spillerprofilen? Med en gang du trykker inn på en spiller, er bildet oppe i venstre hjørne... Hvis ikke du har installert noen facepack kan du f.eks. sjekke ut spillerene i Milan og Juventus... de fleste der har bilder...
GoldlaXiE Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hvor er det jeg kan se disse bildene da??? Hva tenker du på? Hvor på spillerprofilen? Med en gang du trykker inn på en spiller, er bildet oppe i venstre hjørne... Hvis ikke du har installert noen facepack kan du f.eks. sjekke ut spillerene i Milan og Juventus... de fleste der har bilder... Okey.. takker! Har enda ikke sett et bilde skjønner du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå