Prikkus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Fett map, har ikke prøvd det med noen ennå men jeg ser at det kan bli en hit. Har fått så mange positive tilbake meldinger at jeg starter å lage en ny map nuh. Har dere noen tips om hvordan mappen skal se ut som sirkus? Bear^: Jeg skal prøve den RAD opplegget ditt
ZeZar is BACK Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Vel, siden alle her er så negative til andre ang fragmovies skal jeg være slem: Texturene passer absolutt ikke, ser ikke bra ut. Mappet er altfor likt andre "aim" maps, dvs at det ikke er noe fancy stuff og alt er som vanlig Granater er overpowered, det er ikke ett AIM map, så man kan kjøpe granades og de eier på så små maps Ingen av kassene passer sammen, dårlig texturvalg og dårlig balanserte kasser, ser uferdig ut Som få på forumet gjør, skal jeg heller si det på en kontruktiv måte, for at noen muligens kan se en forskjell: Prøv å bruk "ts", som betyr Texture Lock, det gjør at du kan gjøre som du vil med kassa (Flytte rundt) men texturene sitter på. Ha det som det er og NO BUY, så det blir ett REAL aim map, eller gjør dette: Gjør litt større, gjerne noen ganger, ikke bare åpent Gjør kassene like høye her og der, og ikke lag texturer på kassene i spawn så de ikke ser like ut som vegger og tak. Siste ting, bruk Sky, ikke lag tak med textur
Prikkus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Jeg har to spørsmål til neste map. Hvordan kan jeg lage kasser med sånn artig kasselyd når man skyt på den? Hvordan lager jeg stiger?
A.J Green Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Altså den fragmovien til super-data45 var det desverre ikke så veldig mye positivt å si om.. det meste stemte liksom ikke. Og vi var da ganske konstruktive i svarene våre..
Prikkus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Vel, siden alle her er så negative til andre ang fragmovies skal jeg være slem: Texturene passer absolutt ikke, ser ikke bra ut. Mappet er altfor likt andre "aim" maps, dvs at det ikke er noe fancy stuff og alt er som vanlig Granater er overpowered, det er ikke ett AIM map, så man kan kjøpe granades og de eier på så små maps Ingen av kassene passer sammen, dårlig texturvalg og dårlig balanserte kasser, ser uferdig ut Som få på forumet gjør, skal jeg heller si det på en kontruktiv måte, for at noen muligens kan se en forskjell: Prøv å bruk "ts", som betyr Texture Lock, det gjør at du kan gjøre som du vil med kassa (Flytte rundt) men texturene sitter på. Ha det som det er og NO BUY, så det blir ett REAL aim map, eller gjør dette: Gjør litt større, gjerne noen ganger, ikke bare åpent Gjør kassene like høye her og der, og ikke lag texturer på kassene i spawn så de ikke ser like ut som vegger og tak. Siste ting, bruk Sky, ikke lag tak med textur Tusen takk.. Du er en av personene som hjelper meg å lage bedre maps. Vi har prøvd granater på LAN mot hverandre.. Det gikk ikke så bra, mye bedre å skyte fiendan ned. Angående kassene har jeg et problem. Hvordan lager jeg ordentlige kasser med sånn kasselyd? Hvor stiller jeg "NO BUY"? Hvordan bruker jeg Sky?
Ksungam Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 kk thx fett map btw, skal spille det på mitt bursdagslan på lørdag
Bear^ Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) KrougeR1987: Jeg ser ganske tydelig at du er veldig ny på brett laging, så jeg foreslår at du lager deg et par test brett, lek deg litt rundt med forskjellige entiteter, les de tutorialsene som du kan, se også litt på www.valve-erc.com for informasjon og tutorials fra valves side. Stiger er lett. Lag en brush som blir selve stigen. Legg på "ladder" texture på den, fisk litt på den så det ser ut som en stige (ikke bruke fit, det fucker opp hele stigen). Når dette er gjort og du er fornøyd, klikk på stigen og trykk ctrl+t, dette bringer opp brush entities lista. Velg "func_wall", sett rende mode til "solide" og render FX til 255. Lag en ny brush som er like høy som stigen, og bred, men kanskje litt flatere. Legg på "AAA" texturen. Klikk på brushen, ctrl+t, velg func_ladder. Done. Stigen skal nå funke Edit: Bare kontakt meg på MSN om det er mer du lurer på Endret 8. november 2004 av Bear^
Prikkus Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 kk thx fett map btw, skal spille det på mitt bursdagslan på lørdag Jah verså god.. Blir kanskje mapet mitt kjent uten at jeg blir kjent Men men, det er nu plass til 16 spillere på mapet. 8 på hvert lag.
ZeZar is BACK Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Beste rådet mitt og der jeg har lært alt er min gode venn: www.spillmodding.no <- -- de svarer på alt, og har like 100 guider bare til Hammer Sykt lette og NORSKE guider også ;=)
Bear^ Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg er selv lært jeg, noen få tutorials for å starte, ellers ingen ting. Er først nå jeg vet om spillmodding.no
Prikkus Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 (endret) Takker Edit: Taller -> Takker Endret 10. november 2004 av KrougeR1987
Prikkus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Forum problemer.. lager ny topic Endret 17. desember 2004 av KrougeR1987
Lonely Wolf Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Legg ut non screens da...Gidder ikke laste ned noe jeg ikke vet hvorden er!
Prikkus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Her er linken til en ny topic Her ligger screenshots. Moderator kan bare stenge denne topicen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå