brillan Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Selv om du tar hud_fastswitch 1, så er animasjonen når du skifter våpen der.
Torjus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Jeg har lastet ned HLTV_Models nå! Men før jeg installerer, er det ulovlig å bruke de skinsa noen plass?
brillan Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 I cpl/cb, ja. Men regner med du bare spiller pcw/public. Dessuten, hvilken fordel har du?
A.J Green Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 fordelen er at det er så sinnsykt fett å se flashen bare "poppe" ut av hånden din
Torjus Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 fordelen er at det er så sinnsykt fett å se flashen bare "poppe" ut av hånden din ja, har installert det nå... Det var najs
A.J Green Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 (endret) ^^ Men jeg har lagt merke til at jeg fatksik spiller dårligre med de modelsene enn det jeg gjorde før. Endret 8. november 2004 av ericthelord
DevN Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Rates handler om antall pakker som sendes og mottas pr sekund.
A.J Green Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 så vidt jeg vet har det noe med hvor mye du sender ut av data. mulig at 80 representerer antall % av upload speeden din. Men dette er bare gjettning. Men uansett så betyr det at med en lav rate så sender du ikke ut tastetrykkene dine fort nok så motstanderene dine vil se og skyte på noe som nettopp var der. Frodi du ikke oppdtarer deg fort nok opp mot serveren. ps dette er det noen som har prøvd å forklare til meg jeg aner ikke om dette stemmer i det hele tat
MaGmA Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 models har du fått fikset ja..det var bra det er ikke lov på lan med slike models heller. altså rates er hvor mye "pakker" du sender fram og tilbake fra server. du kan sammenligne det med fps...jo mer du har jo bedre og med den linja du har skal du fint kjøre max som er 101 101 25000 (cl_updaterate 101 , cl_cmdrate 101 , rate 25000). merker du at dette lagger så still ned til 80 80 20000
Sigga Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 101/101/25000 er vel bare til LAN....Bare å prøve seg fram.
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 hud_fastswitch 1 ??? Hvis hud_fastswitch er 0: Hvis 1, går den direkte til det "slot" som er tildelt det nummeret.
A.J Green Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hmm har noen sett i flere fragmovies at spilleren har awp i hånden, men har scrollet\eller trykket 2 eller 3 og har kniven eller pistolen oppe i hjørnet (mangler bare et musetrykk for å ta frem våpenet) men så ser han plutselig en fiende og skyter. Egentlig burde et av våpene komme frem men neida, han skyter.. Hvordan kan dette ha seg?
Torjus Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Hmm har noen sett i flere fragmovies at spilleren har awp i hånden, men har scrollet\eller trykket 2 eller 3 og har kniven eller pistolen oppe i hjørnet (mangler bare et musetrykk for å ta frem våpenet) men så ser han plutselig en fiende og skyter. Egentlig burde et av våpene komme frem men neida, han skyter.. Hvordan kan dette ha seg? ja, jeg har også sett dette og lurer på det samme
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Tror det er en bug du tenker på, hvis jeg forsto deg rett. Altså av og til når jeg ser på demo i CS, så dukker den greia opp øverst, og hvis jeg trykker med museknappen forsvinner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå