halvardm Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg laget server osv. Men når jeg går inn på den for jeg bare opp "Your Steam ID-Ticket has expired" Så skriver jeg inn passordet igjen trykker ok, så loader den litt og så kommer det samme opp igjen ? Går ikke det ann å spille på sin egen dedicated server ?
siDDis Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Nei, dette er eit problem med måten steam auther deg på, Valve har visst om detta i fleire måneder. Det eg gjor for å fikse det var å cracke serveren, då kan alle spele der, sjølv dei med piratkopi. Desverre finnes det ingen anna utveg.
danilovic Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Logg av og på Steam. Lenge siden (les: nesten en uke) jeg har hørt kvin om user ID ticket her på forumet, egentlig.
Pansergnom Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Dette har jo vært sånn i evig tid... Endret 7. november 2004 av MetiCx
Treat Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) mener du en dedicated hosta på samme pc som den du joiner med? har alltid funka til meg Endret 7. november 2004 av Treat
DevN Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg har alltid kunne spilt på samme server, det er bare det at jeg må bruke forskjellig port på serveren og klienten for at det skal virke. Testet det?
halvardm Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Ehh.. Nei, vet heller ikke hvordan jeg gjør det..
DevN Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Når du starter en dedikert server kan du velge porten. Hvis du skal endre port på klienten (CS) legger du til oppstartsparameteren "+ port 270xx" (husker jeg ikke helt feil). De to siste sifrene (xx) kan f.eks. være 16 (27016). Ps. Jeg er ikke så flink med oppstartsparameter, så kan hende det skrives "-port 27016", elns. Lykke til.
halvardm Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Ok, for jeg har brukt port 27015. Da bytter jeg til 16 når jeg kommer hjem da Takker for hjelp og raske svar!
DevN Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Takker for hjelp og raske svar! Jeg sitter tragisk mye med PC-en...
halvardm Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Nope, det gikk ikke.. Prøvde på port 27016, men det funka ikke det heller: You're Steam ID-ticket has expired
ZeZar is BACK Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Legg til den IP-en du ser i dedi på favourites i CS, da finner du
halvardm Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Ehh ? Da finner jeg den lokale ip-en da ? Jeg har riktig ip og alt slikt og jeg finner serveren, men jeg kan ikke spille den... You're Steam ID-ticket has expired
DevN Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Prøv dette, da: 1. Avslutt Steam. 2. Slett Clientregistry.blob (\Steam\Clientregistry.blob). 3. Start Steam og en dedikert server. Prøv nå å koble til med klienten. Tviler på at det hjelper egentlig, men er verdt et forsøk.
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Selvfølgelig, har alltid et forslag, selv om det neppe hjelper: 1. Gå til C:\WINDOWS\Prefetch. 2. Slett alle filene som har med Steam, CS og/eller Dedicated Server å gjøre. 3. Test nå. EDIT: Du bør starte Steam på nytt etter dette. Endret 9. november 2004 av DevN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå