Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har ikke kommet så langt enda, men hittil syns jeg det er bra, underholdende er det helt klart, og Directors Edition er bare deilig, masse ekte footage fra krigen og intervjuer med gamle krigshelter. Spillet har bra grafikk, selvom enkelte ting kunne vært gjort bedre, sånn som f.eks mindre bruk av sprites og større/friere områder, mer åpne. Men ellers er det greit, veldig bra karaktermodeller. Spiller på vanskelighetsgraden realistic (vanskeligste) og det blir ganske intenst innimellom, men det er mye bedre å ha det litt vanskelig enn å bare trave igjennom spill syns jeg, må ha litt utfordring. Har ikke noe hud, ikke noe crosshair. Mest negative med spilling er vel som med nesten alle FPS mye scripting som gjør at det blir lite vits å spille igjennom noe mer enn en gang, og dårlig AI på lagkameratene, men ikke den verste jeg har sett heller. Noen andre som spiller? Hva syns dere?
Feh Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Det er fortsatt 4 dager til spillet kommer i butikken, så jeg tror ikke det er så mange som spiller det nei Edit: men lovende ser det ut ja! Endret 7. november 2004 av Feh
Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Tviler på at det er bare jeg her som henter ned spill.
thomassit0 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 du har vel ikke lastet ned spillet vel ?
Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 (endret) Heh, men ikke ødelegg tråden med snakk om piratkopiering da Da sklir det ut så er tråden stengt... On-topic, spillet er ikke det best optimiserte, men det går relativt bra med maskinen min på 1280x1024 med nesten alt på fullt, måtte sette texture detail på High istedenfor Very High, grafikken er fremdeles bra nok. Endret 7. november 2004 av odex
Feh Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Tror jeg kommer til å slite med dette her... mitt Ti4200 128 ddr 4xagp har sett sine bedre dager for å si det sånn... blir bare flau på vegne av grafikkortet mitt når jeg prøver å spille nye spill... Er synd... fordi resten av pc'en henger med, men skjermkortet ødelegger alt må kjøpe et nytt, men med... 7*50 øringer kommer man ikke langt... og forresten, hadde en 20 kroning i lommeboka Hvordan er det i forhold til spill som f.eks CoD (UO) ?
Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 (endret) I forhold til CoD... Følelsen blir litt annereldes, CoD er jo Q3-engine, dette er en ny, nesten alle Q3-engine spill føles like spør du meg. MoHPA er egentlig ikke noe mindre intenst enn Call of Duty så langt jeg har spilt, men det er litt treigere tempo. Er egentlig ikke så ulikt CoD annet enn ny engine, litt treigere tempo og annen setting, er fremdeles WW2 men det er jo i og rundt stillehavet. EDIT: I MoHPA har du muligheten til å gi soldatene dine ordre da, det er ganske kjekt. Endret 7. november 2004 av odex
h00v3r Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Dette spillet ser lovende ut, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det. Venter heller på HL2. Men det betyr ikke at jeg skal laste det ned av den grunn. Betyr bare at jeg låner det av en av vennene mine som skal kjøpe det.
Campari Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har ikke kommet så langt enda, men hittil syns jeg det er bra, underholdende er det helt klart, og Directors Edition er bare deilig, masse ekte footage fra krigen og intervjuer med gamle krigshelter. Spillet har bra grafikk, selvom enkelte ting kunne vært gjort bedre, sånn som f.eks mindre bruk av sprites og større/friere områder, mer åpne. Men ellers er det greit, veldig bra karaktermodeller. Spiller på vanskelighetsgraden realistic (vanskeligste) og det blir ganske intenst innimellom, men det er mye bedre å ha det litt vanskelig enn å bare trave igjennom spill syns jeg, må ha litt utfordring. Har ikke noe hud, ikke noe crosshair. Mest negative med spilling er vel som med nesten alle FPS mye scripting som gjør at det blir lite vits å spille igjennom noe mer enn en gang, og dårlig AI på lagkameratene, men ikke den verste jeg har sett heller. Noen andre som spiller? Hva syns dere? Nå ble jeg faktisk ganske skuffa. Jeg trodde at Pacific Assault skulle gi ett nytt og etterlengtet giv i MoH serien, ja WW2 spill generelt. Men her presenterer du spillet som veldig skriptet, lukkede baner og dårlig AI. Da hjelper det jammen meg ikke at grafikken er bra...
Bloody Mess Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Kan også legge til nå, etter å ha spilt litt lenger, at det spawner fiender ut av ingenting ganske mange steder... Du går forsiktig fram, sjekker at det ikke er noen fiender der, så plutselig dukker det opp noen fra intet, etter du har utløst en trigger.
TST Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Vi aksepterer diskusjon og prat rundt innholdet i demoer, åpne betaer og lignende, men ikke piratkopier. Tråden stenges og linker til bilder fjernes.
Anbefalte innlegg