akarno Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Fant på en gøy liten lek med traktorer; man har ên traktor, finner en ny, hekter traktoren på traktoren, hekter en ny traktor på traktoren osv... Altså man lager et "tog" av traktorer (og evt. en annen bil helt bak). Utrolig tidi og gøy i svingene ettersom traktorene blir slengt veggimellom ... men for en kjip jobb å rydde opp igjen Man finner traktorer på landevegen eller små landsbyer Endret 7. november 2004 av Icluz
Illmatic Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 bare rygger man dem inni hverandre da eller?
akarno Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Rygg en traktor inn i fronten på en annen og heis opp den saken som stikker opp bak på traktoren
OscarWoHA Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Oi. Det visste jeg ikke, Orichimaru. Takk for info
Dʋgɢtung Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Og dette er i Vice City? Nei, det er selvfølgelig San Andreas...
OscarWoHA Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Og dette er i Vice City? Åpenbart i San Andreas. EDIT: Noen sekunder for sent ute. Endret 7. november 2004 av CobraM
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Tøft å lage traktor-tog ja, men det er enda tøffere å lage kranbil-tog. Går litt fortere da
Illmatic Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 hvordan senker og heiser man den saken på traktoren? analog?
Apoc_ Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Tøft å lage traktor-tog ja, men det er enda tøffere å lage kranbil-tog. Går litt fortere da Helt enig. Det er sinnsykt morsomt å få sleng på toget
Riotguy Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Dette må jeg prøve!!! Har hekta fast bobil m/personer på kranbil. Ganske gøy i svinger ... bobilen blir kasta laaangt vekk..
akarno Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Hvor kan man finne en kranbil? Fant forresten en liten bug med å hekte på biler, hekt på en stor buss (!) og kjør og brems litt, bussen flyger snart av gårde, gjerne med deg på. Den lever helt sitt eget liv som tilhenger :!:
Luchy Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 dere burde prøve å ta en traktor, så feste den i en trailer. så kjører du å etter ei stund sving!!!! :!: en komis av meg gjorde det han fløy 50 - 100 meter hehe
Luchy Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 hvordan senker og heiser man den saken på traktoren? analog? høyre analog. R3
iStephano Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 hehe små gøy, fant dette ut selv når jeg bøffa en "towtruck" som den pent heter i spillet, var dritkult helt til den faltav i en sving og drepte mange uskyldige gjengmeldlemmer som sto å drakk offentlig. Syns bare så synd på dem... snufs... MOAHAUAUAHUAUAUH!!!! hehe måtte bare
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hvor kan man finne en kranbil? Det skal stå en i dette området:
Medrakil Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Heh, jeg så bare tråden under "siste innlegg", og var ikke klar over at det var GTA
akarno Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Heh, jeg så bare tråden under "siste innlegg", og var ikke klar over at det var GTA Hva mente du med det?
Rikky Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Han visste ikke at dette hadde med GTA å gjøre, og trodde sikkert dette var en ny farsott blant bygdeungdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå