Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

For alle som er MYE på LAN(dataparty)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-25 02:20, ranvik skrev:

hei jeg fant ett vedlig bra program som hetter "totalcopy"(
som funker vedlig bra på lan for den har resume og speed limit så du kan kopier mens du spiller cs uten at det hakker :smile:)) så jeg ambefaler det


 

Du ranvik....takk så mye for det programmet....jeg har brukt det i hmmmm.... *tenke* litt over et år eller noe.... det er genialt

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-25 21:18, Ripp3r skrev:

Quote:


Den 2002-05-25 02:20, ranvik skrev:

hei jeg fant ett vedlig bra program som hetter "totalcopy"(
som funker vedlig bra på lan for den har resume og speed limit så du kan kopier mens du spiller cs uten at det hakker :smile:)) så jeg ambefaler det


 

Ehh... fælt så oppdatert du var da... :smile:

Ikke direkte noe nytt

 

herregud, at dere visste om det betyr jo ikke at alle visste om det. programmet er så genialt at alle burde få vite om det.

Lenke til kommentar

jo det fines det eks: på tg99 så mekka brodern min ett program for og gjøre det på 6timer. og dreamhack samme år så laget han et program som pinget alle ip'ene vær time. ping ( 3000pc tokk 15sek ) og the gathring kopier kilde koden og la den inn i sitt program som di bruker vært år. men det fines der ute eks : R3X og mange andre.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-26 23:52, ranvik skrev:

jo det fines det eks: på tg99 så mekka brodern min ett program for og gjøre det på 6timer. og dreamhack samme år så laget han et program som pinget alle ip'ene vær time. ping ( 3000pc tokk 15sek ) og the gathring kopier kilde koden og la den inn i sitt program som di bruker vært år. men det fines der ute eks : R3X og mange andre.


 

hva skriver dere i? (programmeringsspråk) er programmene grafiske, eller consolebasert?

 

*C++-selvlærling*

Lenke til kommentar

Quote:


ja det fines søke program forlan og det blei lagt første gang i på tg99 (var kun opp i 20min for public) og på tg00 mye mer oppe.
for info om det.


 

Jeg holder ofte LAN-Party på jobben og har stor bruk for et slikt søkeprogram.

Hvor kan jeg laste det ned?

 

[Edit : skriveleif/feilsitat]

_________________

pc.gif

[RCG]Balthazar

 

[ Denne Melding var redigert av: [RCG]Balthazar på 2002-05-27 13:55 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...