Gå til innhold

GeForce 6800GT til PCI express?

astensland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe meg et nForce 4 hovedkort med SLI støtte, og lurte i den sammenheng på om GF6800 GT finnes i pci express versjon? Jeg klarer ikke finne den på noen web shopper iallefall. Hvis den ikke finnes, er det noen som vet når den kommer, eller om den kommer i det hele for pci express???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte å kjøpe meg et nForce 4 hovedkort med SLI støtte, og lurte i den sammenheng på om GF6800 GT finnes i pci express versjon? Jeg klarer ikke finne den på noen web shopper iallefall. Hvis den ikke finnes, er det noen som vet når den kommer, eller om den kommer i det hele for pci express???

har du funnet noen som har det hovedkortet, da? hvor? pris?

sitter med samme planer selv, og venter.. har også leita etter et middel å smøre meg med.. Tolmodighet, heter det, men finner det ikke i butikken.. :blush:

Skrevet

har du funnet noen som har det hovedkortet, da? hvor? pris?

sitter med samme planer selv, og venter.. har også leita etter et middel å smøre meg med.. Tolmodighet, heter det, men finner det ikke i butikken.. :blush:

Tror ikke nForce4 har kommet enda det heller. Det har blitt releaset, og jeg mener å ha lest at de skulle bli tilgjengelige i slutten av november... Så vi får bare smøre oss med litt tålmodighet...

Skrevet
Her er det, men de får det ikke inn før om 6 dager.

sprekeste rammen på kortet da :thumbup:

Det er jo GDDR3 minne på enkelte 6800 non ultra kort og på ALLE GT kort og Ultra som har 256mb minne...

Skrevet
hmm du vil ikke kunne kjøre SLI på et 6800GT kort bare så du vet det :)...

Jo, det er ikke noe problem...

Regner med at du vet at dette er PCIe versjonen av 6800GT både PCIe 6800GT og 6800Ultra er klar for SLi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...