Gå til innhold

Oppgradere, passer dette i hop


Anbefalte innlegg

Jeg har: Mus tastatur, skjerm dvd spiller, hardisker osv.. samt

 

Chieftec Dragon Midi Tower ATX DX-01B-D. med 340w størmforsyning.., skjermkort 9800 pro. 512. Minne DDR-DIMM PC2100 256MB DDR CL2.5. cpu amdxp 1700. Jeg har som dere sikkert skjønner allerede oppgradert skjermkortet mitt. Og alikevell sliter min pc med Battele fieldvietnam og skype sammen. Samt at den er vel treig når jeg redigerer video.

 

Så tror dere at ved å kjøpe dette oppgraderings settet.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302020&cks=PRL

 

kan jeg da bytte ut hovedkortet, cpu og minne. Og bruke resten av mine komponenter? Jeg lurer spesielt på om hovedkortet passer rett ned i mitt kabinettt. Og om strømforsyningen vil være god nok. Jeg har to hardisker. Samt en dvd brenner og en cd rom.

 

Hvis det er noen som har noen synspunkter på dette vil jeg bli meget glad for å høre dem. Tar også i mot tips hvis dere vet om noe som gir bedre ytelse til tilnærmet samme pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ,jeg har ikke klart å finne tilsvarende billigere noe sted. Minne brikkene i dette settet er vel bra de?

 

Jeg har to ide hardisker. kan dette da bli et problem? Jeg har i dag de hardiskene som master og slave. Samt samme opplegg med dvd brenner og cd rom.

Endret av pompen75
Lenke til kommentar

Etter å ha sett på HD kablene i kassa mi så ble min mistanke om at du kan montere 2 hardisker eller cd/dvd-rom på en kabbel bekreftet. Så du skulle ikke ha noen problemer med det.

 

Så foresten på et alternativ til oppsetet ditt

 

MSI K8N NEO2 Plat.-54 nforce3 250 Ultra

1 199,00

 

OCZ 1024MB Premier Dual Channel w/o H.S.

1 595,00

 

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED

2 450,00

 

Tot: 5 244,0

 

Bedre hovedkort(nForce3 Ultra kort er bedre enn 250GB basserte kort) og bedre minne (OCZ er i tillegg det som funker best med AMD 64)

Endret av Xaser
Lenke til kommentar

Jeg skal bestille nå snart. Er det enighet om at oppsettet med ocz minnet er det beste som er få for tiden? Altså i denne pris klassen.

 

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED

MSI K8N NEO2 Plat.-54 nforce3 250 Ultra

OCZ 1024MB Premier Dual Channel

 

Hvis det er noen som har noen bedre forslag til omtrent samme prisen så syng ut. Jeg bestiller ved 0100 tiden i natt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...