-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Bamsefar, hvem snakket du egentlig til i demoen? Du sa at du recordet, så fikk meg til å lure på om du egentlig visste at KUN andre spec's kan se det du skriver? Er ufattelig mange som snakker etter de blir drept til personen de ble drept av, irriterer meg. Så kjefter de fordi vedkommende ikke svarer. :!: Andre speccs og de som er døde kan da se hva jeg skriver? Jeg ser iallefall det andre speccs sier når jeg er død. Var litt sen med ENTER knappen noen ganger, så de fikk nok ikke med seg alt. Og de på radar sa de ikke tok imot demo, selvom det hadde vrt på deres servere, det måtte nemlig ha vært en ADMIN som tok opp demo'n.... De sa at filmen kunne vært fra en annen server, så det MÅ være admin på servern som hadde recorden...
Veritas_ Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Neh. Han som sa det må ha sagt feil. Hvem som helst kan sende inn en demo. Eneste kravet er at den er tatt opp på en RADAR server. Og at personen på demoen cheater seff ^^
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Neh. Han som sa det må ha sagt feil. Hvem som helst kan sende inn en demo. Eneste kravet er at den er tatt opp på en RADAR server. Og at personen på demoen cheater seff ^^ Han sa at det MÅ være admin som hadde tatt opp demoen han, hvis ikke kunne demoen være tatt opp fra en annen server, som det kanskje er LV å cheate på. TEIT.
atrax Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Vel, jeg er ikke admin på noen servere, og likevel tar de imot demoen min med glede. Go figure.
- mOtz^ - Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 VAr å spilte på haugesund serveren nå....åja, der var det en del som cheated ja...
Trygve Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Haugesund serveren er det folk prøver di nye cheatsa sine
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Haugesund serveren er det folk prøver di nye cheatsa sine Det er sant og vettu Aldri admins der, untatt når jeg og resten av clanen var der og gama der en gang da, så kicket han alle sammen. Sa ikke hvrofor, men han var vel redd for ghosting. Vio retrya og kom inn og gama litt, så ble vi kicka igjen. Ikke ta cheaterene, neida, ta de som spiller med clanen sin public...
Sigga Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Da er det mye lurere å spille på server med aktive admins, f.eks Waz.
-Teddy- Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Joa, men det er som regel lett å eioe poå haugesund, og da blir det så moro å spelle Lærer jo ikke en dritt av det, men litt innimellom alle pcws osv r det greit med litt public
csboy Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hvilket program trenger jeg for å åpne .dem fila?
DevN Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hvilket program trenger jeg for å åpne .dem fila? Man kan åpne den med CS, legg filen i cstrike-mappen, start CS og skriv i konsollen "playdemo demonavn" eller "viewdemo demonavn". Eller så kan du bruke SKPlayer som automatisk gjør dette for deg, http://www.schroet.com/.
nxm Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hei. Ser det er nevnt RADAR i denne tråden. Så jeg får vel kanskje svare litt på vegne av RADAR. Ser at Veritas har prøvd, men jeg kan jo fortsette? RADAR kjører en politikk som gjør at det er kun servere som er med i RADAR som kan banne folk i RADAR. Vi kan ikke dokumentere hvorvidt det ikke er en falsk demo eller ikke, med mindre vi gjør det på denne måten (vi har jo tekstlogger over alle spillere som har vært tilkoblet serverne våre). Det er ikke sant at vi ikke tar imot demoer fra personer som ikke er admins, men om du ikke er admin vil det også være sånn at vi ser litt mer krisisk på demoen. Da det er enkelt å endre innholdet i en demo. For at vi skal kunne ta imot en demo må den inneholde status i console (i demoen), det holder IKKE med en demo pluss et screenshot av steamid osv.. RADAR arbeider etter dokumentasjonsprinsippet, det vil si at vi har strenge krav til dokumentasjon før vi skal legge inn en demo i RADAR. I tillegg er det en fordel at demoene blir sendt direkte til serveradminene på den aktuelle serveren du spilte når du oppdaget cheatingen. Så kan de ta stilling til at det skal taes med videre til RADAR samarbeidet. Du kan si at vi arbeider etter denne stigen: Han som tar demoen -> Serveradminene tar imot demoen(e) -> Serveradminene tar de med til RADAR (enten legger de det til, eller så blir de lagt inn for andre admins fra andre communities skal se på dem) -> Ban i RADAR. Alle bans i RADAR har demo knyttet til seg. Alle SKAL være dokumentert med en demo - vi har en egen database for sånt. Ta en titt på http://radar.gaming.no/ for å få mer informasjon om RADAR. Er det noen spørsmål til RADAR er vi aktive på irc-kanalen vår #radar.no på QuakeNet. -nxm- (RADAR admin)
-Teddy- Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Hvordan skal jeg få med status i console neste gang I filmen? Hvis jeg recorder med "record navn" og ser på den etterpå kommer jo ikke consolen med om jeg har skrevet noe i den mens jeg recordet... Har det travelt og beklager evt dårlige formuleringer
Ksungam Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Ta screenshot? som nxm sa så er ikke screenshot godt nok, det må være med på selve demoen...
Veritas_ Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Bare skriv status i consolen når du starter opptaket og rett før du avslutter det. Hvis du åpner consolen mens du ser på demoen så ser du all aktivitet som skjedde i consolen mens demoen ble tatt opp.
nxm Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hvordan skal jeg få med status i console neste gang I filmen? Hvis jeg recorder med "record navn" og ser på den etterpå kommer jo ikke consolen med om jeg har skrevet noe i den mens jeg recordet... Har det travelt og beklager evt dårlige formuleringer Du må enkelt å greit bare dra opp console, så skrive "status" der mens du tar demo.. Så vises det om du drar opp console mens du ser på demoen i etterkant.. -nxm-
-Teddy- Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 Hvordan skal jeg få med status i console neste gang I filmen? Hvis jeg recorder med "record navn" og ser på den etterpå kommer jo ikke consolen med om jeg har skrevet noe i den mens jeg recordet... Har det travelt og beklager evt dårlige formuleringer Du må enkelt å greit bare dra opp console, så skrive "status" der mens du tar demo.. Så vises det om du drar opp console mens du ser på demoen i etterkant.. -nxm- Aha, så da har jeg status i demoen da, men det vises bare om jeg har consolen oppe mens jeg ser på demoen Hvis jeg ikke har misforstått noe igjen da.
nxm Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hvordan skal jeg få med status i console neste gang I filmen? Hvis jeg recorder med "record navn" og ser på den etterpå kommer jo ikke consolen med om jeg har skrevet noe i den mens jeg recordet... Har det travelt og beklager evt dårlige formuleringer Du må enkelt å greit bare dra opp console, så skrive "status" der mens du tar demo.. Så vises det om du drar opp console mens du ser på demoen i etterkant.. -nxm- Aha, så da har jeg status i demoen da, men det vises bare om jeg har consolen oppe mens jeg ser på demoen Hvis jeg ikke har misforstått noe igjen da. Riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå