Gå til innhold

Cheater som skal bannes, men HOW?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hater cheatere, og gjør alt jeg kan for å få tatt de...

Var innpå Haugesund, og hva ser jeg ikke, en CHEATER! :realmad: Har sett mange før, men nå vil jeg ta'n skikkelig.

Sjekket litt på steampowered, men det høres ikke bra ut;

Question

I want to report a cheater, new cheat, cheat website, or abusive admin

Answer

We appreciate our customers support in our anti-cheat efforts.

All of our player bans occur through the VAC (Valve Anti-Cheat) system and we do not ban individual players based on reports from third parties. We appreciate your good intentions by reporting individual players suspected of cheating but we do not use these reports.

However, if you know of a new cheat, especially private cheats (ones that aren't on a public website), and can provide the links or the actual binaries, please visit the SteamPowered Forums and PM (private mail) a moderator there and they will pass the information along to the VAC team.

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...0IGNlaGF0&p_li=

Hvordan kan jeg få han vekk fra CS?

EDIT:

Han er på Haugesund CS enda, under navnet "Jeg cheater ikke", hvis det er noen admins som leser dette...

REPORT.zip

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er FFS aldri admin på haugesund. han dro like før jeg quitta, vi hadde votet han ut 5-20ganger eller noe, så dro han.

Men hvordan forhindre at det skjer igjen?

Skrevet (endret)

Fant ut av det, men de tok imot STEAM_ID'n, slik at de kunne sjekke deres servere.

EDIT: Jævlig kjipt at man ikke kan få bannet folk skikkelig, at folk ikke kan være litt "runde i kantene" når man har demo, screen av STEAMID, STEAMID som txt osv... tenker mest på STEAMPOWERED.COM som har VAC, og bare stoler på det, men det tar jo ikke en drit...

Endret av -Teddy-
Skrevet

Min nye løsning er å bytte server (slutter ikke å spille på den andre).

Gidder ikke begynne med alt det styret for å bli kvitt han/hun, når det finnes nok av andre servere å spille på. Men kan hende jeg spectater han/hun litt og tar demo.

Rart at noen virkelig må synke så lavt å cheate, tro hva slags glede det gir de å sitte der, spille uærlig og overhodet ikke bli bedre, bare dårligere.

Vel, får håpe at det en gang vil stå i den norske loven at det er ulovlig å jukse i spill som CS. Og bli oppdaget kan få alvorlige følger, og neste dag kommer det ekte CT's på døra til cheateren. :roll:

Er lov å håpe!

Vel, men det er jo cheaterne som kan sitte hjemme mens de spiller og tenke at de faktisk er et null.

Skrevet

Det værste er at han quitta, kom tilbake under navn "Jeg cheater ikke" og spilte. Han skrudde av cheatsa litt, men jeg så at han hadde cheats da han plutselig hoppet litt fremover når han gikk osv. Så var det noen som fornermet han, så skrudde han F meg alt på MAX igjen... :shrug:

Tok record og status osv, men hva faen hjelper det når det ikke er noen som kan formidle det videre eller noe slik at han kan få en 8års ban eller noe... :hm:

Skrevet
jeg ville sendt inn demo og steamid til radar og ljuge å si at han spilte på catch ellerno, da blir han banna fra alt annet og ihvertfall.

På en side er det et smart forslag, men på en annen side synes jeg ikke noe om at man lyver. Men i så fall bør man jo ikke vise statistikken på demoen da, ALDRI trykke TAB. :p

Skrevet

Bamsefar, hvem snakket du egentlig til i demoen? Du sa at du recordet, så fikk meg til å lure på om du egentlig visste at KUN andre spec's kan se det du skriver?

Er ufattelig mange som snakker etter de blir drept til personen de ble drept av, irriterer meg. Så kjefter de fordi vedkommende ikke svarer. :!:

Skrevet

Det fins en fin måte å unngå så mange cheatere. Du spiller kun på serverne som er med i radar. ;)

Og når du kommer over en, så er det lett å få ham bannet ganske raskt. Skriv status i konsollen mens du lager en liten demo av dusten. Så var det bare å koble til IRC, #radar.no @ quakenet, og sende demoen til den som melder seg frivillig til banne-jobben.

Jeg har tatt noen på Catch-Gamer.no CS#7 DEATHMATCH i det siste. Det ringer alltid en bjelle når noen har bedre stats enn meg. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...