Gå til innhold

Jul i månedsskiftet september/oktober?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I år har næringslivet vært snille vil jeg påstå. Juledriten kom i butikkene for en uke siden ... meget bra. Nå er det uansett 1 og 1/2mnd til jul så det er vel på tide.

 

Ergo ... trådstarter bor enten på ein teit plass, eller er rar i hue hehe.

 

Vel, som skrevet, så var det Julemarsipan i butikkene allerede i oktober, midt i tjukkeste Oslo.

Lenke til kommentar

nja ... ja jo .. kan faktisk stemme det, tror jeg husker noe slikt.

 

men...

 

Har ikke følt noe inntog av "jul" før forrige uke egentlig. Så jeg syns ikke jula er for tidlig i år.

Værre med påsken. Når jule-marsipanen begynner å bli tørr etter jula, så mistenker jeg at de sender "det som er til overs" for å pakkes i ny pakkning, og så sende dem ut igjenn fort som f... Det er noe som må slås ned på nå føler jeg

 

...kanskje eg skal starte en "for tidlig påske" tråd hmm hmm

Lenke til kommentar

Kanskje forde jeg er fedd up med julemas og juletull.

Kjøpepresset er enormt og alt handler om å finne en teit gave til gud og hvermann som de kan bytte over nyåret forde det ikke var det de ønsket seg.

Og 3. juledag når ribba er fortært og det tyter med ister, nøtter og mandariner ja da er presset over oss, i postkassa og overalt hvor man nå måtte snu seg, FYRVERKERI!!

Det er jo gøy det og men ikke når allerede budgettet er brukt opp i midten av desember og man egentlig må suge på tommelen halve januar mens man venter på første lønna i det nye året.

 

Nei makan til kjøpeorgie som jula er skal du lete lenge etter og jeg avskyr det.

Lenke til kommentar

Hmmm, blir det her SKAPT et marked? via reklame og markedsføring. Eller er det et reelt marked her, som Nidar og Lidl utnytter for å selge julevarer så tidlig? Dersom alle mener som meg, og endel her og ikke kjøpte noe juleting før det nermet seg midten av nov tidlig des. Så ville vel ikke nidar laga noe før da heller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...