Gå til innhold

Tynn bærbar med god ytelse til rundt 15.000


inv

Anbefalte innlegg

Noen forslag?

 

Skulle helst hatt en MAC, bare så kjipt at dem kjører macOS :nei: . Utrolig kjipt at man ikke får kjøpt det nest beste alternativet (SONY) heller i norge. Hva er beste gjenværende alternativet, hvis design ( utseende og tykkelse ) er en viktig faktor. Helst en rask pc, med gode specs ( bra skjermkort er ikke et must). Bra skjerm ( 15 eller over, gjerne widescreen) og høy oppløsning er også et absolutt must (XGA er totalt uaktuelt). Pcen skal brukes til grafikk og DTP.

 

prisen burde ligge på rundt 15

 

Alle svar mottas med takk! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferrari er tung, stor og klumpete og eier ikke batterilevetid.

 

330 (B) x 272 (D) x 31 (H) mm

3,1 kg

Batterilevetid på ca. 2 og en halv time under ideelle forhold.

Tullprat, den veier faktisk rett i underkant av 3kg (2970 gram ifølge min vekt), og den er ganske tynn og alt annet enn klumpete :no:

 

Den har ca. 3 timers batteritid under normalt bruk og det er kjempebra med tanke på den veldig gode ytelsen man tross alt får igjen.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Ferrari'en er vakker, synes jeg. Men det er en smakssak selvsagt. Klumpete er den i alle fall ikke! Og vekten er helt grei for en 15"

 

Men hvis batterilevetid er et viktig poeng, er det kanskje bedre å velge en av Centrino modellene til Acer istedet, 8000 og et eller annet. Min 803 gir 5-6 timer på batteriet uten problemer, og de nye skal ikke være dårligere sier min forhandler, med raskere prosessor og grafikk-kort.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Til Cera ; Pcen er jo ikke 15'' i tykkelse da...herregud...Har du sett en powermac så ser du at det fortsatt går å lage maskiner med stor skjerm uten at de blir alt for tykk.

 

Asus m6 virker som et veldig fornuftig alternativ! Takk!

Endret av inv
Lenke til kommentar

Hear - hear! Ferraripcene er så lite estetisk og så langt ifra feks Powermacene som det er mulig å komme.

 

Og kjøper man maskinen pga at den har en ferrarilogo, ja da er man Harry...

 

 

Og til cera: 34mm på det tykkeste ja...22mm på det tynneste (get your facts right).

Endret av inv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...