zaico Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg skal kjøpe meg ny musmatte, og har lenge siklet på func. Men iom at jeg spiller med lav sense (1.0 i CS), så lurer jeg på om den kanskje blir litt liten. Noen som har en musmatte å anbefale for oss som bruker lav sensitivitet på musa?
re0gr Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) fUnk sier ikke mere.. åsso seff ha hyperglides som passer din mus har funk selv og bruker logitech mx510 å hyperglides..synst d er bra! Endret 6. november 2004 av ^iCe
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Har selv mx510, men func er ikke noe større enn den tøymatten jeg bruker i dag. Har testet func og likte den veldig godt, men finnes det noen matter som er like bra men større?
re0gr Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 hva me denna da ? musmatte har prøvd den, den funker fint.. om du er ute etter "litt" større matte =D
Warlord Nazdreg Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 hehe, har samme mus. Æ bruker selv Q-PAD Gamer XXXL (4,0mm) Det er den største musmatten æ har sett. Den e faen på samme størrelse med tastaturet mitt Men den funker helt fint, glatt nokk for mæ. Vil anbefale den. Du går i det minste ikke tom for plass hehe.....
re0gr Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 hehe, har samme mus. Æ bruker selv Q-PAD Gamer XXXL (4,0mm)Det er den største musmatten æ har sett. Den e faen på samme størrelse med tastaturet mitt Men den funker helt fint, glatt nokk for mæ. Vil anbefale den. Du går i det minste ikke tom for plass hehe..... hehe najis one dude =D den er diiger jah !!! =D
MemorY Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg har selv IceMat v2 den er helt super. Icemat v2
toman Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 det beste valge er mx510 og corepad meg hyperglide det owns
Warlord Nazdreg Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg har selv IceMat v2 den er helt super.Icemat v2 Nei, icematten er nice den, en av de gode hehe, men den lager så mye lyd. Hvis det er du som eier den merker du det ikke(gjorde ikke æ) Men alle rundt dæ blir sure hehe....
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Icemat er helt uaktuel for meg, jeg er klarer ikke lyden av den. Vil helst ikke ha en tøymatte.. Drømmen hadde vært en diger func
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Noen her som spiller med veldig lav sense? Hvilken musmatte har dere?
TST Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg skal kjøpe meg ny musmatte, og har lenge siklet på func. Men iom at jeg spiller med lav sense (1.0 i CS), så lurer jeg på om den kanskje blir litt liten. Noen som har en musmatte å anbefale for oss som bruker lav sensitivitet på musa? Har du tittet på Gamer.no og det store musemattemysteriet? :-)
pronoob Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Noen her som spiller med veldig lav sense? Hvilken musmatte har dere? Bruker selv DKT XXL fra microplex.
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Hva med corepad, synes den så ganske sexy ut..
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Jeg skal kjøpe meg ny musmatte, og har lenge siklet på func. Men iom at jeg spiller med lav sense (1.0 i CS), så lurer jeg på om den kanskje blir litt liten. Noen som har en musmatte å anbefale for oss som bruker lav sensitivitet på musa? Har du tittet på Gamer.no og det store musemattemysteriet? :-) Sitter å leser den nå Men blir bare mer og mer usikker jo mer jeg leser
re0gr Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Noen her som spiller med veldig lav sense? Hvilken musmatte har dere? jeg bruker lav sens på fUnken min... d funker fett d...
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 fUnc eller Q-Pad. Liker func veldig godt, men jeg synes den blir litt liten. Q-pad er uaktuell da det er en tøymatte.
zaico Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Hva med denne, synes den ser veldig lovende ut. Er dette en "stor" fUnc?!
re0gr Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Hva med denne, synes den ser veldig lovende ut. Er dette en "stor" fUnc?! jah den funker som en stor "func" ... men ekke sikkert den er så bra som func da... Edit: hadde fin innpakning da... litt kulere en func sin Endret 6. november 2004 av ^iCe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå