mirene Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg ønsker tips om en bra styre kontroll til flysimulatorer med mere,til PC. Har en kammerat jeg skal overaske med en slik til jul Ville være taknemlig for noen gode forslag. Gjerne en som gir bra ytelse kontra pris. Eventuelt linker til tester av disse Endret 5. november 2004 av mirene
Bear^ Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Sitter med en Logitech Wingman Force 3D, og er meget fornøyd med den. Vet ikke hva andre sier, men jeg liker den veldig. Om du er mer interesert i flight ratt, har jeg bare prøvd 1, og den funka ikke for min del, den krevde en gameport Men, ontopic, anbefaler en Logitech Wingman force 3D, har som sakt en selv, funker kjempe
Roskov Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 bare styr klar av Logitech Extreme 3D Pro og Freedom 2.4 cordless versjonen, har hatt begge to og de legger seg til høyre etter en tid. noe som gjør deg litt vanskelig å fly rett frem Det er trolig på grunn av dårlig design på selve håndtaket, som legger for mye belastning på høyresiden når du har hånda på stikka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå