Gå til innhold

Hvorfor gamere får liten respekt


Anbefalte innlegg

Fjernet linken, siden piratkopiert programvare ligger lett tilgjengelig på serveren.

ehoy! Det sjekka jeg ikke! Beklager! :wallbash:

Skal se om jeg får lagt det på en annen server, for den dokumenterte oppførselen bør være allmenkunnskap! :!:

 

 

edit: laster opp på en annen konto nå...

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nok et eksempel på hva cs kan gjøre med folk, du ser ikke slike handlinger blant andre gamere som ikke spiller cs...

Som sagt noen cs tilhengere Har tatt steget for å bli fanatiske cs horer(beklager språk bruken)

 

Og ja jeg vet at nå har jeg vel dissa cs på en måte, all dritt slenging blir vennlig spist og gulpet opp...

Lenke til kommentar

Harry Gud! At CS appelerer slik til denne type mennesker er fantastisk morsomt. Tenk dere et stort lan med bare public-spillende CS-horer! Oj oj oj fått filmet det...

 

Var på CyberHouse i Bergen i sommer fordi jeg skulle bytte leilighet og hadde ikke internett (skulle sjekke boligannonser, epost med mer). Var helt rolig... Plutselig hopper en til og skriker: "STOP TEAMFLASHING ME BIEE-ACH" drithøyt. Samtlige snudde seg selvfølgelig mot ham men han brydde seg ikke om det og forsatte med "sitt": "CT SPAWN, CT SPAWN!", "AHHHH WALLHACK-N00B!", "JÆVLA AWP-HORE!!"

 

Midt under dette begynte jeg å lure på om det var en kamerat av ham i lokalet han ropte på, så jeg satte meg litt mer strategisk plassert...

Neida han ropte det inn i skjermen. Inn i en mic? Neida... skjermen...

Lurer på om han var en slik en som snakker til skuespillerne på kinoen også...

 

Men uanset... morro var det... de første 2 minuttene så ble det utrolig irriterende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...