Gå til innhold

Omtale av Razer Diamondback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir magmautgaven på meg i allefall. Jeg syntes cameleon-effekten var litt kul i utgangspunktet, men nå synes jeg magmautgaven ser stiligere ut etter litt nærmere studering av screenshots. :thumbup:

 

Hvis noen har hastverk med å skaffe seg en slik mus, ser jeg at flere selger dem på www.ebay.co.uk. Bestilte nettopp en derfra selv, da jeg er av den utålmodige typen. :)

Lenke til kommentar

Woohoo, fikk min i posten i dag fra england (kjøpte på ebay.co.uk), så det tok faktisk bare 3 dager fra jeg klikket på "buy now" til jeg fikk den. Har ikke rukket å teste den enda, da jeg har hjemmekontor, så jeg har bare tatt meg tid til å pakke den opp, og å skrive denne posten. :p

 

Må si jeg er overrasket over hvor kompakt og lett denne musen er, samt hvor ufattelig lett den sklir på musmatten (Everglide Optica). Dette lover godt! Ble ikke fullt så imponert over de fire knappene på sidene av musen vel og merke, de som ligger på høyre side er vriene å komme til synes jeg (er høyrehendt, forøvrig).

 

Men i praksis bruker jeg jo bare LMB, RMB, en tommelknapp + hjul uansett, selv på logitech MX500 musen min som jo har 8 knapper totalt, så dette gjør meg ingenting. Det blir nok litt CS:Source-spilling i kveld, ja. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
faen! går på den payment dritten, å da står det jo ikke Norway! bare danmark og sverige! Hva gjør jeg da? jeg bare MÅ ha den musa!

du klikker http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?t=859&g0=25&g1=33 - bestiller, venter.. venter.. *bite negler* .. venter mer.. :p

Off-topic:

 

De sies at biting av negler kan være det samme som å slikke dasslokket.

 

On-topic:

 

Har nå bestilt en DiamondBack fra netshop. Håper å få den før jul.

Lenke til kommentar
faen! går på den payment dritten, å da står det jo ikke Norway! bare danmark og sverige! Hva gjør jeg da? jeg bare MÅ ha den musa!

du klikker http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?t=859&g0=25&g1=33 - bestiller, venter.. venter.. *bite negler* .. venter mer.. :p

Off-topic:

 

De sies at biting av negler kan være det samme som å slikke dasslokket.

 

On-topic:

 

Har nå bestilt en DiamondBack fra netshop. Håper å få den før jul.

Har klart å lure fattern "inn i et hjørne", slik at han har røpet at han har kjøpt Diamondback til meg til Jul! :D

 

EDIT: Hvor sikker er du da? Kan du finne et amerikansk nettsted (eller hvor nå enn musa er laget hen) hvor det står datoen? :dontgetit:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min chameleon utgave på expert, husker ikke eksakt hva jeg betalte, men det var en plass mellom 500 - 550 kroner..

 

Hadde bestemt meg for magma utgaven på forhånd pga bilder jeg så på nettet, men når jeg fikk begge framfor meg var jeg ikke i tvil - chameleon er mye fetere!

 

Er forøvrig veldig fornøyd så langt, men jeg blir litt sliten i handa av å bruke den, sitter ikke like godt som min gamle Logitech dual optical gjorde..

Lenke til kommentar
SpinNdre: Congrats!

 

Meta][ic: Kompisen din mener sikkert Boomslang- musene.

Hehe, han er jo en skrulling , nekter å innse fakta. :p

 

Spindre: Jeg vet at det kom mange omtaler nå i det siste, men tror du ha hører? Han tror sikkert ikke utvikleren en gang! :!:

 

Han sa at "en på hardware" sa at den var "in" for noen år siden...

 

Nå vet jo "alle" at HW er fylt med skrullinger, mens Gamer er kongen! :w00t:

(Bare tulla! :p )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ville berre informera om at viss ein vil spela utan akselerasjon så må ein foreløpig avinstallera/ikkje installera Razer drivarane. Eg merka med ein gong at det var ein liten akselerasjon, sjølv om eg stilte akselerasjonen heilt ned og av. Uansett kva eg gjorde var den der.

 

Fann på nettet at det faktisk var lagt inn ein lav akselerasjon i Razer drivarane uansett kva ein stilte på. Leste at dette ville bli fiksa i ein framtidig oppdatering av drivarane og dei som vil ha null akselerasjon no må avinstellera drivarane.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...