owen10 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Hei! Jeg elske alle CM spillene og nå har jeg kjøpt FM . Jeg lurte på om dere som spiller FM eller CM kunne leg ut drømmelag , unge talenter , taktikker osv.?? Endret 4. november 2004 av owen10
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg kan fortelle deg at jeg bruker 3-5-2 hele tiden dersom du kutter ned på smileybruken.
Dʋgɢtung Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nå har jeg ikke fått kjøpt meg fullversjonen ennå, pga pengemangel, men jeg kan jo fortelle at jeg vanligvis spiller med flat firer bak, to tradisjonelle vinger, en sentral midtbanespiller og en offensiv midtbanespiller. Spissene er stilt om som vanlig. Dette er taktikken jeg bruker i 99% av kampene mine. Pleier også å stille på team settings alt ettersom.
CHB3 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Har enda ikke fått meg FM5. Men her er taktikken min på 03/04 4-1-2-1-2 Men offansiv midtbane med to vinga. PS. IKKE diablo Daniel Braathen var jo hersens god på CM03/04 Adrian Mutu Skal kjøpe fm5 til nyttår når jeg er ferdig med gta:sa Endret 4. november 2004 av CHB3
mcgroven Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg har funnet et veldig bra drømmelag: Wolverhampton Wanderers F.C. Bør prøves av alle, hvis ikke er Molde FK også bra.
Dʋgɢtung Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg har funnet et veldig bra drømmelag: Wolverhampton Wanderers F.C. Bør prøves av alle, hvis ikke er Molde FK også bra. Hvis jeg skal være ærlig med deg, så er det nesten motsatt hos meg. Molde er et lag jeg ikke har mye til overs for. Særdeles lite faktisk. Wolverhampton er OK, ikke noe mer. Sikkert en liten utfordring å få de opp og gå, men ikke noe værre enn andre førstedivisjonslag. Jeg skal vel ganske sikkert starte den første savegamen min i Italia eller Spania tenker jeg, før jeg konverterer så å si 100% over til England etter noen sesonger i sør-Europa. Blir vel mest sannsynlig til å starte med AS Roma eller Barcelona, bare for å komme inn i spillet. Deretter blir det ganske sikkert United, før jeg konverterer til LLM
owen10 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 (endret) Takk skal dere ha! Jeg kan godt slutte med disse: ! men er det ingen som hvet om noen brukbare talenter utenom Daniel Braaten og Freddy Adu ? Endret 4. november 2004 av owen10
abcosv Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har startet et spill med Sogndal. Bruker 4-1-3-2 som formasjon med alle i det offensive midtbaneleddet satt til offensive løp fremover. Den defensive midtbanespilleren fungerer stort sett som en offensiv midtstopper som ikke går fremover på cornere og lignende. Jeg sliter litt med laget for øyeblikket, det er vanskeligere å få gode resultater enn i forrige CM-versjon, det er ikke bare å ta over et norsk 1. divisjonslag og ta dem til tippeligaseier på 2 sesonger nå lenger. Man må faktisk kjempe for resultatene, fininstille taktikkene og så videre.
zypher_ut Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Spiller 4-4-2 med Iversen som hengende spiss. Vinner jo alt i lufta den mannen. Slo RBK 3-0 Vingene løper opp så klart.
Black Star Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Takk skal dere ha! Jeg kan godt slutte med disse: ! Det håper jeg virkelig, for fortsetter du i samme bane særlig lenger, så kan du risikere advarsel (så på de tidligere innleggene dine også )
Pangaea Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hvor er det billigst å kjøpe spillet? Sjekket på CDon, koster 379, men med svensk omslag. Play, Amazon etc er billigere, men kommer vel akkurat over 200kr, og da kan det fort bli dyrt. Så de hadde det på Expert, men 498 er litt i drøyeste laget... Hvor blir det billigst? Ellers holder jeg meg til LLM, kommer til å ta over et Conference N/S lag som første utfordring. Har lyst å lære spillet derfra i stedenfor å starte med United fx. Har derfor ikke spilt demoene heller. Var altfor lett med "back-to-back" opprykk i 03-04. Tok Tamworth fra Conference til EPL uten særlig store problemer. Håper ikke det blir det samme nå, og det meste tyder på at spillet er vanskeligere, så det er jo bra
ttt Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 har holdt meg til 3-4-1-2 i demoen. har ikkje komt over nokon kjempe talent uten om dei mest kjente til no, men eg får leite vidare.
monstar Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 har holdt meg til 3-4-1-2 i demoen. har ikkje komt over nokon kjempe talent uten om dei mest kjente til no, men eg får leite vidare. Daniel Boierofka på leverkusen og Darren Ambrose på Newcastle er utrolige gode.
CHB3 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Takk skal dere ha! Jeg kan godt slutte med disse: ! men er det ingen som hvet om noen brukbare talenter utenom Daniel Braaten og Freddy Adu ? Kan vel si noen flere gode talenter Freddy Guarín Christiano Ronaldo Kasper Schmeichel Daniel Freidheim Holm Andres Iniesta Tim Janssen Morten Gamst Pedersen Synes fm5 er like lett som cm03/04 også så kjenner jeg ikke så stor fartsøkning på spillet generelt. Men alt i alt er det enda et bra spill
ttt Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 flott at dykk kjem forslag til talenter, men det hadde vert fint vist dykk kunne funne nokon fleire som var litt rimelegare å kjøpe.
Soris Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Shola Ameobi på NUFC er knallgod.. sjekk også chopra på samme lag
abcosv Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Forandrer mening om vanskelighetsgraden på spillet jeg også, har begynt å få ordnings på laget etterhvert. Anders Stadheim på Sogndal spiller helt genialt bra, han blir man of the match så godt som hver kamp. Håvard Flo er også en kjernekar, men det er jo gammelt nytt. Ellers er det ingen jeg kan anbefale sterkt på Sogndal, Alex Ødegård bl.a. var en skuffelse i spillet, men det kan kanskje ha noe å gjøre med spillestilen min.
Dʋgɢtung Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 De fleste av talentene som har blitt nevnt her er jo etablerte toppspillere. Tror det trådstarter mente med talenter var mer ukjente, nyte unggutter - som i tillegg ikke koster mye. Spillere med stort potensiale som man kan trene opp selv. Det er jo det som er morsomt!
Pangaea Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Litt av poenget er jo å finne de selv da. Ikke vits med en "walkthrough guide"...
Manx Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Moro gledet meg til dette spillet lenge, har spilt i noe sånn som 7 timer siden i går. Og flyttet meg litt over en månde fram... Men det er jo noen bugs ute og går. En som er veldig irriterende, når man spiller flere ligaer. Det hender jo at det spilles kamper på samme dag og klokkeslett. Og da dukker det opp en liten bug nå å da. Se ned til venstre, er noe dritt. Det henger igjen fra kampen foran, gjør at man ikke får byttet spillere eller taktikk under kampene. Endret 6. november 2004 av MU26599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå