Gå til innhold

Election 2004 Vote Fraud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.

Hva er det da? Generell synsing om valgresultatet? Amerikanerene er jo tross alt så dumme, at de velvillig lar en iq-løs cowboy røve til seg 52'' stemmer.

Jeg tror du har misforstått. Spørsmålet haltan stilte var om jeg fortalte han at dette ikke var en konspirasjonsteori. Det gjorde jeg ikke.

 

Hva dette er interesserer meg ikke. ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror du har misforstått. Spørsmålet haltan stilte var om jeg fortalte han at dette ikke var en konspirasjonsteori. Det gjorde jeg ikke.

Flott, da er vi enige. Jeg har ingen problemer med at folk kommer med kritikk mot Bush, Kerry, eller USA generellt, så lenge det ligger mer til grunn en at "Bush er ond, eller Bush er dum". Det har vært utallige poster om akkurat dette den siste tiden, og jeg har dedikert litt av fritiden min på å svare på enkelte usakeligheter. Jeg sitter ikke med noen fasit på at "Bush is all good", bare så det er sagt. :)

Lenke til kommentar
Veldig bra det lille bildet der med en vote error, det solgte meg helt! Dette er bare teit. Tror demokratene fulgte godt med på valget i år. Det var internasjonale observatører tilstede. Tror vi ville hørt det fra litt flere hold om noen av disse anklagene hadde holdt vann.

 

Konspirasjonsteorier.

Jeg må få lov til å skuffe deg litt altså.

Du tror at slikt ikke kan skjules for allmenheten, men akkurat dét, er den letteste sak i hele verden!! Enhver avis har en redaktør som sitter og nærmest sensurerer det som skal komme på trykk. Da kommer det selvsagt an på hvilken personalitet denne har. Du må også huske på at nesten ALLT innenfor massemedia dreier seg om penger, uansett om det er her i "lilleamerika" (Norge) eller i USA. Mediasystemet funker på samme måten, og jeg kan GARANTERE deg det, at dette systemet ikke har NOE med yttringsfrihet å gjøre!

Prøv å få ut en nyhet som kritiserer Bush eller valget på en hard måte i disse tider! Jeg kan GARANTERE deg (for annen gang), at en slik nyhet ALDRI kommer på trykk - ALDRI!! Dette vet jeg fordi jeg har prøvd mange ganger, og det har IKKE manglet beviser i noen av sakene. Jeg kan gi dem så mange beviser så det "suser", men det hjelper ikke. Derimot er de veldig flinke til å lage konspirasjonsteorier om Arafat's påståtte "død", sladre om ett eller annet, eller rett og slett bare holde kjeft om ting.

Mens beviser og indisier om valgfusk tikker inn på www.blackboxvoting.org, anbefaler jeg dere å se en dokumentar om disse stemmemaskinene, så dere selv kan se at jeg ikka bare farer med "konspirasjonsteorier" her bare for moroskyld.

 

http://www.votergate.tv

 

 

Jeg blir småfortvilet over enkelte i tråden her altså! Dere godtar ALLTFOR lett det som står i aviser o.l, den "sannheten" som de vil at dere skal tro på!!

Lenke til kommentar

Hehe

Så du sier at ingen større aktør innen massemedia tør å gi ut en nyhet som kritiserer Bush eller valget på en hard måte. Visste ikke at han har dem alle i sin hule hånd?? Du sier at det handler om penger, men ville ikke en nyhet om valgfusk være en kassasuksess? Det er jo sant at vi alle går rundt å er redde for å ytre våre meninger i frykt for Bush/USAs represalier, bare se hva som skjedde med Michael Moore, hørte at han fikk hemorider, er sikker på at dette er Bush administrasjonens verk.

 

Ja, jeg er litt småfortvilet over "lilleamerika" jeg og. På tide at vi tar mer etter USA, avsetter kongehuset får oss en president(gjerne en fra næringslivet med egne interesser), innfører dødstraff og ordner rettsvesenet vårt slik at det blir mer likt USAs.

 

Hvis du trenger litt inspirasjon så er denne siden fin:http://www.conspiracy-net.com/index.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...