Gå til innhold

Stråling fra PC?


Romund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater at moren min klager på at pc'en skal slå's av når jeg legger meg... hun sier det kommer stråling som er skadelig.... Noen som har peiling om dette er sant...

 

Jeg nekter å tro det er sant.. det skal jo ikke være skadelig...

Har nesten det samme problemet her jeg og. Fadern klager på dårlige bilder på TV'en :p

 

En annen ting som jeg må fortelle:

Vi har da smartcall som kabel-leverandør her hvor jeg bor (Åskollen i Drammen). Og vi var plaget endel med striper på tv'en e.t.c... og smartcall presterte å klage på at vi hadde for mage datamaskiner i huset slik at det ga utslag :ermm: Fikk høre dette av fattern og blei lettere provosert av ett sånt svar, så på vegne av han skrev jeg en litt krass men saklig mail om hvordan maskinene vi har her hjemme kan ødelegge for hele nabolaget + at dette bare var en dårlig grunn for å slippe å gjøre noe. Fattern fikk da en hyggelig mail fra en av de ansvarlige i smartcall som beklaget det og sa at "Får jeg lov til å telle dem skal jeg si hvor mange dere har!". Noe som skulle tilsi "Nei, vi kan ikke måle dette siden datamaskiner ikke avgir noe som helst slik støy" ;).

 

Den dag i dag lever vi med krystallklart bilde :D

 

Måtte bare nevne dette siden det kunne minne litt om det din mor driver med ;) Kanskje du kan bruke noe av dette som motargument. Et annet et er at maskinen varmer opp huset! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...