FuJJi Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 61% wow, hvor mye har du spilt da? Jeg har nesten ikke gått på do engang Er du igjennom hele spillet? Med untak av special missions såklart Nei *Spoiler* er kommet tilbake til første by. driver på nytt med gangwar-greier...uffff...... + har noen mission hos megselv iværtfall CJ
Döden Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Rundt 12-13%. Har hatt dårlig tid til å spille i det siste.
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 61% wow, hvor mye har du spilt da? Jeg har nesten ikke gått på do engang Er du igjennom hele spillet? Med untak av special missions såklart Nei *Spoiler* er kommet tilbake til første by. driver på nytt med gangwar-greier...uffff...... + har noen mission hos megselv iværtfall CJ Ja de gangwar greien blei litt slitsomt når man ikke kan velge de selv. Men man må ta ett visst antall turfs før du får flere missions. Tror jeg tok ca 15 turfs før det gikk videre... Og da blir spillet bare vanskeligere... Faen ta Tenpenny og brannen hans (for de som skjønner hva jeg mener!)
vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Finnest ikke det en helt lik tråd ? Joda, men den andre er historie nå....
halvardm Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hvorfor det ? Den ble jo starten før denne ? Hvorfor lagde du denne da ?
vanilla ice Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Hvorfor det ?Den ble jo starten før denne ? Hvorfor lagde du denne da ? *Waeva*......
Aalton Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 ***********hvorfor tilater forum moderatorene 2 like poster??************* ***** Steng en av de ***** Jeg startet min først! hehe...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå