Myklebust89 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hvordan kan jeg gjøre slik at "bulleten" skiftes ved at man holder over linken? Prøvde meg litt frem med a:hover, men gikk dårlig...
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Om du bruker custom bullets vil det funke, i alt annet enn IE så klart. Metoden blir en blanding av metoden i artikkelen og denne. Endret 3. november 2004 av Mr.Berg
Arve Systad Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Om du bruker custom bullets vil det funke, i alt annet enn IE så klart. Metoden blir en blanding av metoden i artikkelen og denne. Å bestemme bakgrunn og gi li litt padding vil da vel funke i IE også. Og så er vel clear: left; overflødig på den custombullets greia di Dessuten funker ikkje "Til topps" linken din
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Å bestemme bakgrunn og gi li litt padding vil da vel funke i IE også. Det er vitterlig snakk om li:hover Og så er vel clear: left; overflødig på den custombullets greia di Dessuten funker ikkje "Til topps" linken din 1. Har ikke fått skrevet den helt om ennå, skal gjøres snart. 2. Opera? Funker fint i Firefox... *forandre litt på kode* (sant å si var det bare noe kjappe greier jeg la til..)
Arve Systad Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Å bestemme bakgrunn og gi li litt padding vil da vel funke i IE også. Det er vitterlig snakk om li:hover *tuddliduddlidulæresegålesepostenskikkelig*
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg har tydeligvis ikke lest posten skikkelig selv. For å få en annen bullet på en link i en liste, holder det å sette bakgrunnsbildet i a istedenfor li. Ellers er det lik framgangsmåte.
Haraldson Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jo, a:hover funker i IE. IE støtter for øvrig bare :hover på a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå