Gå til innhold

unger i "CS Communitiet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd at flere fjortisser hevder at de er med i "CS Communitiet" bare for at de er hekta på cs. Legg merke til christaaah sine innlegg her. Jeg er lei av at mange unger oppfører seg sånn og gir CS miljøet et dårlig rykte. Og jeg har ALDRI opplevd at noen seriøse cs-spillere oppfører seg sånn. Og den beste måten å se om noen er seriøs på er om de hisser seg lett opp visst de gjør er de ikke seriøse. For visst de hisser seg lett opp klarer de ikke å spille skikkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har opplevd at flere fjortisser hevder at de er med i "CS Communitiet" bare for at de er hekta på cs. Legg merke til christaaah sine innlegg her. Jeg er lei av at mange unger oppfører seg sånn og gir CS miljøet et dårlig rykte. Og jeg har ALDRI opplevd at noen seriøse cs-spillere oppfører seg sånn. Og den beste måten å se om noen er seriøs på er om de hisser seg lett opp visst de gjør er de ikke seriøse. For visst de hisser seg lett opp klarer de ikke å spille skikkelig.

Cs miljøet driter jeg langt oppi så lenge jeg får spilt spillet.. Om noen whiner fordi de dør så er det liten vits å bry seg.. Eller er du litt morsom så kødder du tilbake å gjør dem sure på deg.. Det finnes mange flotte knep for å gjøre fjortiss nerdene sinna på uten å drepe dem :yes: ..

Skrevet

Spill Medal of Honor dere;)

Alle kjenner alle, høy gjennomsnittsalder, og SVÆRT lite drittslenging. (Da prater jeg om det norske communitiet)

Skrevet

Tja, han ødelegger ikke CS-miljøet kan du si, grunnen til det er at det allerede er ødelagt. Greit, det finnes mange som spiller for å ha det morro, og holder kjeft og kanskje kan fortelle "pent skutt".

Men hvem legger merke til dem?

Du legger mer merke til dem som ikke har annet ordforråd enn "lo2", "nabb", "gullz0r2k4k6k7k8", "idiot", "mordi", "fettnabb", "eid", "pwnd", osv osv osv osv osv. Hvor mye du tar deg nær av det kan forsåvidt være noe annet.

Men det er dem som blir lagt merke til, og sånn kommer det alltid til å være.

Skrevet

Egentlig, så bryr jeg meg ikke om folk som er så patetiske at dem griner hver gang dem dør.

Hvis det er det som er "CS communittet", så vil jeg gjerne vite hvor jeg kan finne et skjema for å melde meg ut. =)

Det værste er jo at vi som ikke whine, men spiller for at det er gøy er avvikene.

Jeg er ganske enig i det Kurt P sa.

Cs miljøet driter jeg langt oppi så lenge jeg får spilt spillet..
Skrevet

Spilte på en utenlandsk server for ikke så lenge siden, og etterhvert som en whiner klagde på laget sitt (som jeg var på også), besvarte jeg med "whiner". Etterhvert holdte han kjeft, da. ;)

Jeg overser vanligvis klagingen og sytingen til de virkelige "noobsene", og er hyggelig mot de som er mer seriøse. Selv om vedkommende har 2-54 eller 192-20 i score.

Men på en annen side, hadde ikke vært like morsomt uten fjortissene som klager og syter til en vegg. ;)

Skrevet

CS er faktiskt skikkelig fett når alle er snille og ikke klager på alt. :)

er vel en grunn til at vi har hud_saytext 0 (tror jeg det var)

Skrevet
Du legger mer merke til dem som ikke har annet ordforråd enn "lo2", "nabb", "gullz0r2k4k6k7k8", "idiot", "mordi", "fettnabb", "eid", "pwnd", osv osv osv osv osv. Hvor mye du tar deg nær av det kan forsåvidt være noe annet.

Tomme tønner ramler mest?

Skrevet

Tomme tønner ramler mest?

Du mener bråker mest?

Skrevet
Spill Medal of Honor dere;)

Alle kjenner alle, høy gjennomsnittsalder, og SVÆRT lite drittslenging. (Da prater jeg om det norske communitiet)

Nok en ting om CS gamere, vi liker ikke reklame for andre spill.

Og angående gjennomsnittalderen, de fleste jeg dumper over er i 15 års alderen. Jeg har spilt en del hos venner ettersom et Mohaa sjuken har spredt seg ut på skolen. Gøy å mobbe mohaa gamere, de tar alt så personlig også kommer de med artige usaklige argumenter. :!:

Skrevet

eg lar denne saken ligge død, men vil bare si at de mange av de postene som står der fra de andre brukerne er editert _mange_ ganger og gir igrunn ikkje et skikkelig bilde av hendelsene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...