Gå til innhold

gmini 400 erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempefornøyd med min Gmini 400 :w00t:

 

Bruker den mest som mp3-spiller, men hvis du skal på langtur, togtur eller lignende er videofunksjonen knall! Er ikke noe problem å se filmer på den "lille" skjermen, og hvis du bruker medfølgende programvare til å rekomprimere video går det glatt.

 

Av positive ting: Liten, funksjonell, mye smarte løsninger (som on-the-fly playlist editor) god mikrofon, sømløst samspill med Windows Media Player, Mophun-spill, god lyd-kvalitet

 

Negative ting: Ingen mulighet til å høre på musikk mens man spiller spill, musikk mens man ser på bilder osv (ingen multitasking).

 

Synes personlig batterilevetiden holder i massevis med firmware 1.2.00 (som visstnok skal ha forbedret den), men noen klager på batteritiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
God kvalitet? Lett å ha i lomma? Bedre enn Creative Zen Micro? Garanti? Hvor lenge varer den?

Medium kvalietet! ikke grei å ha i lomma (ikke bukse lomme men jakke lomme går greit! :) på lik linje med Zen tenker jeg, bare at den har skjerm, støtte for flere video formater osv osv.. Garanti må du nesten sjekke der du kjøper den! noen steder kan man punge ut 500,- og få et år til på garantien..

batterilevetid er oppgitt til 10 timer ved MP3 avspilling og 3~4 timer ved video (kommer ann på kompremering, oppløsning, bit kvaltiteten på lyden osv..

 

håper du er satisfied :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet noen om man får tak i fjernkontroll til den? Jeg har veldig lyst på en mp3-spiller i bilen og da hadde det vært greit med en fjernkontroll så du ikke havner i grøfta mens du fisker spilleren fram fra hanskerommet.

 

 

Etter å ha lest testen i dinside ble jeg rammet av en akutt "må-ha" følelse. Denne spilleren har veldig mye jeg liker. Den har vel ikke noen PDA-funksjoner også? Sånn som kalender, adresseliste osv.

Lenke til kommentar
Vet noen om man får tak i fjernkontroll til den? Jeg har veldig lyst på en mp3-spiller i bilen og da hadde det vært greit med en fjernkontroll så du ikke havner i grøfta mens du fisker spilleren fram fra hanskerommet.

 

 

Etter å ha lest testen i dinside ble jeg rammet av en akutt "må-ha" følelse. Denne spilleren har veldig mye jeg liker. Den har vel ikke noen PDA-funksjoner også? Sånn som kalender, adresseliste osv.

Nei, den har ingen PDA funksjoner.

Lenke til kommentar

Har sett litt på AV 400 og synes egentlig bedre om den..

Den kan recorde video, filme, har en større og bedre skjerm, og en rekke andre bedre funksjoner.. Men er 1000 lappen dyrere da + at den er litt stor.... ;)

 

Hvis Gmini'en hadde hatt cam ville jeg ikke nølt et sekund, så det jeg lurer på er om det går an å kjøpe et cam til den.? Kunne vert greit..

 

Og en ting til: Er litt ny med dette PVP mp3 greiene, og jeg bare lurte på om det er noen som har sett andre like greie PVP mp3 spillere som disse to?

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...