Gå til innhold

bota til cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Normalt er Z bots satt til easy. Om du trykker taste som åpner bot panelet, velger vanskelighets grad, og setter den til expert. Da kan jeg love deg at botene er god.

 

Zbots er de beste botene til CS 1,6. Med Podbot på rats brettene sprang de bare rett i døden. Z bots gjør ikke det. Er greit at botene i CZ er bedre, men jeg synes zbots er av den beste sorte utav de "hobby" programerte.

Lenke til kommentar
Z-Bot til 1.6 suger jo... Spiller mot 20 botter i slengen... (20vs1)

 

Vinner jeg? Nei..

 

Fragger jeg 98% av dem? Ja..

 

Hvordan? Headshot...

 

Hvorfor? Fordi dem stopper opp og ser dumt på meg i 2-3 sekunder før dem begynner å skyte....

Forundrer meg ikke. Som jeg sa tidligere er den offisielle boten fra Valve og Turtle Rock den eneste som duger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For CS 1.6 anbefaler jeg ZBot, som kan lastes ned her.

 

Lykke til!

Jeg prøvte å gå inn på den siden men den virker ikke hos meg, men jeg har lastet ned en WinZip fil fra intenett men jeg vet ikke hvor jeg skal legge filene? :dontgetit: Jeg har steam og vil selfølgelig zBot til cs 1. 6...

Ok legge inn hvor?? PLease svar :D:yes:

 

Skriveleif

Endret av Karate kid
Lenke til kommentar
Z-Bot til 1.6 suger jo... Spiller mot 20 botter i slengen... (20vs1)

 

Vinner jeg? Nei..

 

Fragger jeg 98% av dem? Ja..

 

Hvordan? Headshot...

 

Hvorfor? Fordi dem stopper opp og ser dumt på meg i 2-3 sekunder før dem begynner å skyte....

Forundrer meg ikke. Som jeg sa tidligere er den offisielle boten fra Valve og Turtle Rock den eneste som duger.

Du, prøvd å skrive "bot_about" i console om du har spilt CS 1.6 med Z-bots før?

 

 

 

] bot_about

 

--------------------------------------------------------------------------

The Official Counter-Strike Bot V1.50

Created by Michael S. Booth

Web: www.turtlerockstudios.com\csbot

E-mail: [email protected]

------------------------------------------------------------------

 

Lenke til kommentar
Bare unzip det slik at *.db kommer i \cstrike, zbotcz.dll i dlls. Det er antakelig zippet i en mappe kalt cstrike, da kan du bare unzippe den over din cstrike. Også må du forsikre deg om at zbotcz.dll lastes når CS starter i liblist.gam eller som en oppstartsparameter.

Skal jeg bare legge alle filene inn i cstrike og legge de andre filene som slutter på .db inn i mappen dll eller noen sånt? Jeg er sånn sirka veldig nybegynner :D:blush: så jeg vet ikke helt va du snakker om sorry.. :no:

Kan du forklare litt lettere please? :cry:

Lenke til kommentar

de beste botene er jo seffer "p0db0ts"!!!!!

du finner de på denne linken

 

--http://www.ciao.de/POD_Bot_Bot_fur_Counter_Strike__474162--

 

...de skyter fort men har en slags greie sånn at de kan se deg hvis du står over de.....(altså hvis du står i f.eks en trapp og en sånn bot står under trappa så skyter han deg gjennom trappa...litt umenneskelig da:P) litt teit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...